کد خبر : 197764
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 17:08
-

عکس نوشت

همدلی از نیمکت تا میدان

همدلی از نیمکت تا میدان

بازیکنان فوتسال زنان سایپا پس از پیروزی مهم در جدال با حفاری اهواز، شادی ویژه‌ای را از خود در سالن شهید قیانوری انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکنان فوتسال زنان سایپا پس از پیروزی مهم در جدال با حفاری اهواز، شادی ویژه‌ای را از خود در سالن شهید قیانوری انجام دادند.

 

زمانی‌که اسکوربورد سالن شهید قیانوری تهران روز گذشته نتیجه دو بر صفر را در پایان نیمه اول به سود ملی‌حفاری در جدال با سایپا نشان می‌داد، تصور آن سخت که این پیروزی ملی‌حفاری با کامبک خودروسازان همراه شود و نتیجه بازی به شکل غیرمنتظره‌ای دستخوش تغییر شود؛ اما این اتفاق با تغییر سیستم سایپایی‌ها و بازی تهاجمی و پاورپلی رخ داد.

 

بازی تهاجمی که ماحصل آن پنج گل برای سایپا بود و باعث شد تا آن‌ها نه تنها به بازی، بلکه به کورس قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان بازگردند و با پیروزی ۵ بر ۳ مقابل حریف اهوازی، امیدهایشان با کسب ششمین امتیاز فصل در مرحله نهایی برای قهرمان شدن زنده بماند.

اتفاق جالب‌توجه شادی زایدالوصف نیمکت‌نشینان سایپا پس از تکمیل کامبک آن‌ها مقابل ملی‌حفاری بود که نشان می‌داد چقدر برای آن‌ها این سه امتیاز خانگی حائز اهمیت بوده و حالا با کسب آن در سه مصاف پایانی همچنان تلاش‌هایشان برای رسیدن به جام قهرمانی ادامه‌دار خواهد بود؛ ثمین ثابت‌کار، شهین افلاکی و زهرا غریب سه بازیکنی هستند که در این قاب شادمان از پیروزی تیم خود هستند و این‌چنین شادی خود را بروز داده‌اند.

دیدار دو تیم فوتسال زنان سایپا و ملی حفاری ۱۱

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.