کد خبر : 197817
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 16:36
-

مسعود نجاریان: با افتخار دستان رضا لک را می بوسم/ حضور او کمک بزرگی به ماندن شهروند ساری در لیگ برتر کرد

مسعود نجاریان: با افتخار دستان رضا لک را می بوسم/ حضور او کمک بزرگی به ماندن شهروند ساری در لیگ برتر کرد

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری معتقد است حضور رضا لک بعنوان مدیر فنی تیمش در دو هفته اخیر کمک بزرگی به ماندن آنها در لیگ برتر فوتسال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود نجاریان در گفتگویی در خصوص برد پرگل تیمش برابر اهورا بهبهان که موجب بقای شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال شد، گفت: این سومین دیدارمان با اهورا در دو ماه اخیر بود. به همین خاطر شناخت خوبی از حریف داشتیم و می دانستیم مقابل آنها چگونه و از چه راه هایی باید به هدف مان برسیم.

وی با بیان اینکه شهروند در اکثر دقایق مسابقه بر توپ و میدان مسلط بود، افزود: خوشبختانه بازیکنان در هر دو نیمه تفکرات تاکتیکی کادر فنی را به درستی در زمین اجرا کردند و در نتیجه توانستیم با یک برد خوب پایان خوشی را در یک فصل واقعاً سخت و طاقت فرسا رقم بزنیم.

سرمربی شهروند ساری به نقش پررنگ رضا لک در ماندگاری این تیم در لیگ برتر فوتسال اشاره و تصریح کرد: آقای لک از مربیان با دانش و پر افتخار فوتسال ایران است که شهروند فصل گذشته با سرمربیگری ایشان بهترین نتیجه تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کرده بود.

وی افزود: با توجه به پایان همکاری آقای لک با باشگاه کراپ با ایشان تماس گرفتیم و خواهش کردیم تا در این روزهای حساس تجارب ارزنده خودش را در اختیار شهروند و هوادارانش قرار دهد و انصافاً ایشان با یک تماس و بدون هیچ قید و شرطی با معرفت بالای خود تشریف آورد و ما در خدمت شان بودیم.

نجاریان تصریح کرد: نکات بسیار مهمی که آقای لک در خلال تمرینات تیم در دو هفته اخیر به بازیکنان گوشزد کردند و انتقال تجارب شان به مجموعه کادر فنی و از همه مهم تر حضور امیدآفرین شان در این مقطع انصافاً تحول خوبی را در همین مدت زمان کم در تیم به وجود آورد و از همین جهت جا دارد اولاً از طرف باشگاه شهروند ساری از این لطف فراموش نشدنی ایشان تشکر کنم و ثانیاً اعلام کنم شخصاً به عنوان عضو کوچکی از خانواده شهروند با افتخار دست این مرد بزرگ را می بوسم.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال هرگز تلاش برای بقا نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: با همه سختی ها، ناملایمتی ها و سنگ اندازی هایی که در مسیر راهمان در این فصل صورت گرفت خدا را شکر می کنم که شرمنده خیل عظیم هواداران با تعصب مان نشدیم و توانستیم سهمیه مازندران را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی شهروند ساری در پایان از کادر مدیریتی، مجموعه عوامل باشگاه، همکارانش در کادر فنی، بازیکنان تیمش بابت تلاش وافر و هواداران به جهت حمایت های بی دریغ شان در راه ماندگاری در لیگ برتر فوتسال قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروى باغيرت یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

سلام خدمت اقاى نجاریان و کادر فنى تیم شهروند
دست تک تک شما دوستان خوبم درد نکنه که تنها سرمایه فوتسال شهرمون رو حفظ کردین و یه تشکر ویژه از بزرگترهاى تیم به خصوص طاها مرتضوى و سعید بلباسى دارم که با بازگشت شون همه جوره سنگ تموم گذاشتن واسه تیم

ناشناس دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۱

دست رضالک خخخخخخخخخخخخخ