کد خبر : 197839
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 11:17
-

اشتباهات داوری امسال خیلی زیاد بود

جاوید:مدعیان قهرمانی نسبت به سایر تیم‌ها برتری خاصی نداشتند/اتحاد و همدلی رمز موفقیت مس بود/لیگ قبل از جام جهانی آغاز شود

جاوید:مدعیان قهرمانی نسبت به سایر تیم‌ها برتری خاصی نداشتند/اتحاد و همدلی رمز موفقیت مس بود/لیگ قبل از جام جهانی آغاز شود

ملی‌پوش فوتسال ایران اعتقاد دارد بهتر است سوت آغاز مسابقات لیگ برتر، پیش از جام جهانی لیتوانی به صدا دربیاید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره عملکرد کراپ الوند در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سال نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشتیم. کراپ الوند سال اول حضورش در لیگ برتر را پشت سر گذاشت و تجربه بزرگی به دست آورد. تیم ما در سال نخست به مرحله دوم مسابقات رسید و در اکثر بازی‌های این دور، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد.

کراپ الوند سال آینده انگیزه متفاوتی خواهد داشت
وی با اشاره به مشکلات نماینده قزوین در فصل گذشته بیان کرد: با مشکلات زیادی چون مصدومیت و محرومیت بازیکنان روبه‌رو بودیم و حضور در جمع شش تیم نخست در سال اول، عملکردی خوب به شمار می‌رود. مدیران باشگاه در تصمیمات خود منطقی هستند و برنامه آنها این بود که در سال اول، جزو شش تیم نخست لیگ باشیم. فکر می‌کنم انگیزه باشگاه کراپ برای سال آینده متفاوت خواهد بود.

مدعیان قهرمانی نسبت به سایر تیم‌ها برتری خاصی نداشتند
ملی‌پوش فوتسال ایران در مورد کیفیت فصلی که گذشت، خاطرنشان کرد: امسال اولین باری بود که مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شد و باعث شد تیم‌هایی که در سال‌های گذشته اختلاف زیادی با صدر جدول داشتند، این فاصله را کاهش دهند. بازی‌ها راحت‌تر و استرس آنها کمتر بود. در مقایسه با سال گذشته، هیچ تیمی نسبت به سایر تیم‌ها برتری خاصی نداشت، در حالی که مدعیان هر سال از سایر تیم‌ها جدا می‌شدند. این اتفاق امسال رخ نداد و تیمی چون سن‌ایچ که به آن تبریک می‌گویم، روحیه جنگندگی خوبی داشت.

سن‌ایچ با تیم خوبی وارد مسابقات شد
جاوید با تمجید از شاگردان جواد اصغری‌مقدم گفت: این تیم با مشکلاتی از جمله مصدومیت بازیکنان مواجه بود که با این وجود، تیم خوبی را روانه مسابقات کرد و بضاعت خوبی داشت. همین موضوع نشان می‌دهد تیم‌هایی که همیشه مدعیان سنتی بودند، در این فصل قدرت کمتری داشتند و دارای صلابت همیشگی نبودند. سازمان لیگ، مسابقات امسال را با شرایط خوبی به پایان رساند که به جابری هم تبریک می‌گویم.

اشتباهات داوری خیلی بیشتر بود و مختص یک تیم نبود
وی در مورد گلایه تیم‌های مختلف از اشتباهات داوری تصریح کرد: این اشتباهات امسال خیلی بیشتر بود و مختص یک تیم خاص نبود. از صدر تا قعر جدول از این اشتباهات ضربه خوردند و قضاوت بازی‌ها به داوران جوان‌تر و گمنام‌تری سپرده شد. البته دیدارهایی هم بوده که داوری خیلی خوبی داشت، اما داوری‌ها در سال گذشته بهتر بود. آنها می‌توانند در فصل آینده عملکرد بهتری ارائه کنند.

مهره‌های تأثیرگذار مس سونگون کمتر از گیتی‌پسند بودند
بازیکن تیم کراپ الوند در پاسخ به این پرسش که آیا مس سونگون شایسته قهرمانی لیگ برتر در فصل گذشته را داشته است یا خیر، اظهار داشت: مس سونگون نسبت به گیتی‌پسند، مهره‌های نامی و تأثیرگذار کمتری داشت و می‌توان گفت در چهار سال قهرمانی، امسال ضعیف‌ترین سال خود را از لحاظ مهره پشت سر می‌گذاشت. با این حال اتحاد و یکدلی مس سونگون در سال‌های اخیر پُررنگ بود و همین موضوع مهمترین عامل قهرمانی مس بود، نه بازیکنان تأثیرگذار.

در اوج جوانی هم از ایران خارج نشدم
جاوید در مورد تیم خودش در فصل آینده و اینکه ممکن است به یک پیشنهاد خارجی پاسخ مثبت بدهد، بیان کرد: کسی از آینده خود خبر ندارد و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. من در تمام این سال‌ها پیشنهاد خارجی داشتم، اما فقط در مقاطع کوتاهی چون جام باشگاه‌های آسیا از ایران خارج شدم و در اوج جوانی هم از لیگ ایران بیرون نرفتم. از کشورهای آسیایی پیشنهادهای مالی چشمگیری داشتم، اما ایران را ترجیح دادم و زندگی کردن در خارج از کشور برای من سخت است. ایران یکی از بهترین لیگ‌های دنیا را دارد و بعید می‌دانم به پیشنهاد خارجی دیگری پاسخ مثبت بدهم.

مگر برزیل در سال‌های اخیر چند بازی دوستانه برگزار کرده است؟
وی درباره لغو حضور ایران در تورنمنت فوتسال تایلند و اینکه این موضوع ممکن است به تیم ملی ایران در جام جهانی لیتوانی آسیب وارد کند، تصریح کرد: مگر برزیل در دو سال اخیر چند بازی دوستانه برگزار کرده است؟ این مشکل مختص ایران نیست و همه درگیر آن هستند. در جام جهانی گذشته هم بازی‌های تدارکاتی آنچنانی نداشتیم و لیگ برتر به موقع آغاز شد تا بازیکنان با آمادگی کامل وارد جام جهانی شوند.

لیگ برتر قبل از جام جهانی آغاز شود
ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به کیفیت بالای لیگ خاطرنشان کرد: لیگ برتر بزرگترین کمک را به تیم ملی می‌کند و این مسابقات اینقدر باکیفیت است که باعث شود تیم ملی با آمادگی کامل به جام جهانی برود. دیدار دوستانه هم می‌تواند مکمل باشد تا با آمادگی کامل وارد جام جهانی شویم. امیدوارم در این شرایط که برگزاری دیدار تدارکاتی امکان‌پذیر نیست، لیگ برتر مانند دوره گذشته جام جهانی قبل از این مسابقات آغاز شود تا با آمادگی و آسودگی خاطر وارد رقابت‌ها شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.