کد خبر : 197820
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 1:41
-

عظیمی در گفتگو با Fut5al :

مسعود نجاریان شوک مثبت مدیریتی ما بود/ شان شهروند حضور در پلی‌آف سقوط نبود

مسعود نجاریان شوک مثبت مدیریتی ما بود/ شان شهروند حضور در پلی‌آف سقوط نبود

سنگربان شهروند ساری گفت: انتخاب سعید نجاریان یک شوک مثبت مدیریتی به تیم ما بود که در نهایت جواب داد.

حسین عظیمی پس از مسجل شدن بقاء شهروند ساری در لیگ‌برتر در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: فصل پر حادثه‌ای را پشت‌سر گذاشتیم که اتفاقات باعث حضور شهروند در پلی‌آف سقوط شد والا ما لیاقت حضور در جمع شش تیم برتر پایانی را داشتیم و می‌توانستیم با انرژی و چالاکی تیم یک نتیجه در خور را در نهایت رقم بزنیم.

او افزود: حضور در جمع شش تیم پلی‌آف صعود تا سقوط به جمع راه‌یافتگان به پلی‌آف سقوط، بشدت در روحیه تیمی تاثیرگذار است و این اثرگذاری در تیمی مثل شهروند که غالب آن را بازیکنان جوان و جویای نام تشکیل می‌دهند تاثیر بیشتری داشت.

سنگربان شهروند ساری به سرمربیگری مسعود نجاریان اشاره کرد و متذکر شد: آمدن مسعود نجاریان در واقع یک شوک مثبت مدیریتی بود چون با صداقت رفتار می‌کرد و واقعا در تیم کسی ناراحت از این نبود که بازی کند یا بیرون بنشیند. ایشان همه را همدل کرده بود و همین موضوع هم به داد تیم ما رسید.

عظیمی همچنین به تمجید از رضا لک پرداخت و گفت: تجربیات ایشان هم به کار ما آمد و جدای از هر گونه بحث فنی به لحاظ روحی و روانی هم به ما کمک کرد و شوک بسیار خوبی بود. واقعیت این بود که ما در پلی‌آف شروع خوبی داشتیم اما مقابل اهورا تنها در دو دقیقه پایانی با یک گل باختیم.

او ادامه داد: در نهایت ما دو بازی را با اختلاف بردیم و در یک بازی هم کلین‌شیت کردیم باخت مقابل اهورا را هم در دور برگشت با پیروزی ۵ بر ۲ جبران کردیم تا ماندنی شویم و هواداران شهروند را از نگرانی دربیاوریم.

سنگربان مشهدی شهروند ساری در خصوص عملکرد خودش نیز گفت: در دور اول حدود نیمی از بازی‌ها را درون دروازه بودم و در دور پلی آف هم توانستم به بقاء تیمم کمک کنم و این مهمترین موفقیت برای من بود. به هر حال شان شهروند ساری با قدمت و هوادارانی که دارد حضور در این مرحله نبود.

حسین عظیمی در خاتمه تاکید کرد: همه می‌دانند که سعید نجاریان اینجا دست تنها است اما اگر حمایت‌های لازم از شهروند صورت بگیرد قطعا این تیم به عوض حضور در پلی‌آف سقوط می‌تواند یکی از تیم‌های عنوان‌دار در جمع تیم‌های پایانی شود. جوان های خوبی جذب شهروند شده‌اند و این آینده خوبتری را برای این تیم محبوب ساروی رقم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.