کد خبر : 197852
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 15:34
-

منصوری با انتقاد از فروش ساختمان فوتسال: عزیزی خادم استقلال نصفه و نیمه فوتسال را هم از بین برد

منصوری با انتقاد از فروش ساختمان فوتسال: عزیزی خادم استقلال نصفه و نیمه فوتسال را هم از بین برد

عضو پیشین هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال، گفت که زحمات زیادی برای خرید ساختمان این سازمان کشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری، درباره خبر فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال و انحلال این سازمان اظهار داشت: شنیدم قرار است چنین اتفاقی بیفتد که امیدوارم درست نباشد. ساختمان سازمان لیگ را با بدبختی و هزار مصیبت خریدیم و رضا افتخاری چک آن را داد. سازمان از آن پس هویت گرفت و سندش را به نام فدراسیون فوتبال زدیم، حالا آقایان سر بلند کرده‌اند و می‌خواهند آن را بفروشند. می‌خواهند سازمان لیگ را منحل کنند و به‌جای ساختمان آن، قول کمپ تیم‌های ملی را داده‌اند.

وی با انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: عزیزی خادم پس از قطعی شدن ریاستش بر فدراسیون فوتبال گفت همه چیز نو می‌شود، اما همه اینها شعار انتخاباتی بود. این ساختمان متعلق به باشگاه‌های فوتسال است و آنها هزینه ساختمان را پرداخت کرده‌اند. مگر فدراسیون فوتبال از بودجه خودش یک میلیارد تومان به فوتسال پرداخت کرد؟ ۲.۵ میلیارد تومان برای این ساختمان هزینه شده و زمانی که ۵۰ میلیون کم آوردیم، فدراسیون فوتبال این پول را به ما نداد.

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک در این خصوص که گفته شده مبلغ فروش ساختمان سازمان لیگ به شستا و مارک ویلموتس پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: مگر از این همه درآمد برای فوتسال خرج می‌کنند؟ مگر چگونه پاداش تیم ملی فوتسال بانوان را دادند؟ هزینه‌های تیم ملی را به سختی پرداخت می‌کنند. تلاش کردیم فوتسال مستقل و تبدیل به معاونت شود که این اتفاق نیفتاد. عزیزی خادم کاری را که مدیران قبلی انجام ندادند، انجام داد و همین استقلال نصفه و نیمه فوتسال هم در حال از بین رفتن است.

«مجمع فوتسال و خانواده این رشته هیچ کاری نمی‌کنند و مشخص نیست چه سرنوشتی برای فوتسال رقم می‌زنند.» منصوری ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: می‌خواهند آنها را دربه‌در کنند. باشگاه‌ها ابتدا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه ورودی پرداخت می‌کردند، این هزینه کم‌کم افزایش یافت و به ۵۰ و سپس ۷۰ میلیون تومان رسید. این هزینه‌ها را برای ساختمان سازمان لیگ ثرف کردیم و حالا مدیران فدراسیون می‌خواهند تمام مصیبت‌هایی را که افراد در این دو سال کشیدند، با یک امضا به باد بدهند.

وی با انتقاد از کسانی که در این شرایط هیچ صحبتی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال با ۱۵ میلیارد تومان قیمت ساختمان فعلی می‌خواهد مشکل فوتبال را حل کند؟ اگر این اتفاق بیفتد، ۱۵ سال زحمت یک عده که باعث شدند فوتسال در کشور هویت بگیرد، به باد می‌رود و سازمان لیگ هم از بین می‌رود. ابتدا نقش باشگاه‌ها در سازمان لیگ را کاهش دادند و حالا فوتسال زیر پوشش کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد که آن هم دستوری می‌شود.

عضو پیشین هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال با انتقاد از کاهش نقش نظارتی باشگاه‌ها اظهار داشت: در این صورت باشگاه‌ها نظارت ندارند و هویت فوتسال در این شرایط لِه می‌شود. این نشان می‌دهد باشگاه‌ها هیچ قدرتی ندارند و ما به سال ۱۳۸۰ باز می‌گردیم. ابتدا یک دکه دو در سه متر داشتیم که فوتسال در آنجا بود و حالا همان شرایط تکرار می‌شود! نمی‌دانم چه کسی پشت این موضوع است و رئیس فدراسیون می‌خواهد تا چه زمانی اینقدر بلا بر سر فوتسال بیاورد. یک فرد فوتسالی عضو هیئت‌رئیسه نیست که از منافع آن دفاع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.