کد خبر : 198148
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 15:01
-

سرمربی نماسازان آبادان در گفتگو با Fut5al :

هیچ تیمی از پیش صعود کرده نیست/ قرعه گروه‌ها متوازن است

هیچ تیمی از پیش صعود کرده نیست/ قرعه گروه‌ها متوازن است

سرمربی تیم نماسازان آبادان گفت: با قرعه‌ای که برای گروه ما رقم خورده است باید گفت هیچ تیمی در گروه ما از پیش صعود کرده نیست.

حسین یازع پس از قرعه‌کشی مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: همه تیم‌های گروه ما قابل احترام هستند و تک تک آنها نیز در شرایط خوبی قرار دارند و اینکه از الان بگوییم فلان تیم از گروه ما صعود می‌کند و لیگ‌برتری است در حد یک خیال است.

او افزود: ما هم تیم خوبی داریم که متشکل از بازیکنان غالبا بومی و چند غیربومی است که تجربیات خود را در همین لیگ دسته اول بدست آورده‌اند. تلاش خود را با تمام توان خواهیم کرد و انشاالله که با جمع کردن امتیازات سربلند هم از زمین خارج می‌شویم.

سرمربی نماسازان آبادان وزن گروه‌های مرحله نهایی لیگ یک را متوازن دانست و گفت: اینطور نیست که در یک گروه کار یک تیم سخت باشد و در گروه دیگر راحت. همه تیم‌ها خوب هستند و به طور کاملا متوازن و عادلانه‌ای در هر دو گروه پخش شده‌اند.

یازع با بیان اینکه تاکنون آبادان در لیگ‌برتر فوتسال سهمیه‌ای نداشته متذکر شد: در لیگ دسته اول دو سال است که حضور یافته‌ایم و انشاالله اگر شایستگی داشته باشیم و تلاش کنیم به عنوان اولین تیم تاریخ فوتسال آبادان به لیگ‌برتر خواهیم آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.