کد خبر : 198114
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 10:27
-

اختصاصی Fut5al ؛

تور تفریحی- ورزشی لبنانی‌ها در پلی‌آف صعود به جام‌جهانی/ یک تیم‌ملی با ۲۱همراه در شارجه امارات!

تور تفریحی- ورزشی لبنانی‌ها در پلی‌آف صعود به جام‌جهانی/ یک تیم‌ملی با ۲۱همراه در شارجه امارات!

کاروان فوتسال لبنان با شکل و شمایلی متفاوت از یک تیم ورزشی وارد مسابقات پلی‌آف آسیایی صعود به جام‌جهانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بنا به شرایط کرونا زمان ۲۰می تا ۲۵می را برای چهار بازی پلی‌آف و مشخص شدن چهره دو تیم از میان چهار تیم لبنان، عراق، تایلند و ویتنام برای راهیابی به جام‌جهانی را تعیین کرده است، تیم‌ملی لبنان باعث تعجب فوتسالی‌ها درشارجه شده است.

لبنانی‌ها در حالی با ۱۴بازیکن و ۲۱همراه به شارجه آمده‌اند که تنها سه عضو از همراهان اعضاء کادر فنی بوده و در حقیقت ۱۹نفر دیگر کاروان این کشور صرفا به جهت سیاحت در کنار تیم‌ملی لبنان به امارات سفر کرده‌اند.

حشام رئیس فدراسیون فوتبال لبنان که تیمش حاضر به پذیرش بازه زمانی ۵روزه میان دو بازی تعیین‌کننده راهیابی لبنان به جام‌جهانی لیتوانی نشده، بساط تفریح میهمانان خود را در مدت زمان حضور تیم در شارجه به پا کرده و جالب اینکه در میان تصاویر و سلفی‌های ساعت ۱۰شب قبل از بازی با ویتنام که از سوی همراهان در بازارهای شارجه گرفته شده، چهره بازیکنان این تیم نیز در کنارشان دیده می‌شود!

در مجموع رفتار لبنانی‌ها در این پلی‌آف به نظر می‌رسد آنها این دور از مسابقات را برای سرگرمی و تفریح انتخاب کرده و عزم جزمی برای صعود به جام‌جهانی لیتوانی ندارند و این در مقایسه با عطش کویتی‌ها برای راهیابی به جام‌جهانی لیتوانی، تصمیم و اصرار AFC را برای برگزاری بازی تنها میان فقط چهار تیم به چالش می‌کشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.