کد خبر : 198109
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 8:38
-

منصوری: ساختمان‌های فوتسال را بفروشند در لیگ شرکت نمی‌کنیم/چرا ما باید تاوان بدهکاری فدراسیون را بدهیم؟

منصوری: ساختمان‌های فوتسال را بفروشند در لیگ شرکت نمی‌کنیم/چرا ما باید تاوان بدهکاری فدراسیون را بدهیم؟

مدیرعامل باشگاه فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: با صراحت می‌گویم اگر ساختمان های فوتسال را بفروشند به هیچ وجه دیگر در لیگ حضور پیدا نمی‌‌‌‌کنیم و انصراف می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند روزی است که فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات اقتصادی تصمیم به فروش دو ساختمان سازمان لیگ فوتسال گرفته و این موضوع واکنش‌‌‌های زیادی از طرف پیشکسوتان و باشگاه‌‌ها داشته است. برخی باشگاه ها در پی شنیدن این خبر عنوان کرده اند در صورت عملی شدن این تصمیم از لیگ های فوتسال انصراف می دهند.  

چنین فضای ملتهبی در فوتسال درحالی شکل گرفته که تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ و همچنین رقابت های مقدماتی آسیا نیاز به آرامش دارد.

در همین راستا کریم منصوری مدیرعامل باشگاه فوتسال شهید منصوری قرچک صحبت های زیر را انجام داده است:

* با پول ورودی باشگاه‌‌ها به لیگ، دو ساختمان سازمان لیگ فوتسال را خریداری کردیم

وی در مورد فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال و انحلال این سازمان اظهار داشت:  من هم این موضوع را شنیدم که  قرار است دو ساختمان سازمان لیگ فروخته و حتی قیمت هم کارشناسی شده است. دو ساختمان  این سازمان را در زمان کفاشیان و افتخاری به مبلغ ۲/۵ ملیارد تومان خریداری کردیم که این مبلغ با هزینه ورودی باشگاه‌‌ها به لیگ تامین شده بود.

* آقای عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال چه شد شعارهای انتخاباتی شما؟

وی گفت: واقعا نمی‌دانم این چه تصمیمی است که عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال گرفته؟ مگر شما در تبلیغات خود مدعی نبودید که مدیریت  و افراد جدید به فوتسال می‌آورید؟ حتی مدعی بودید که به همراه خود پول می‌آورید پس چه شد شعارهای انتخاباتی شما؟ آقای عزیزی خادم! خانواده فوتسال را باشگاه‌ها تشکیل می دهند. باشگاه‌‌ها ساختمان‌‌‌های سازمان لیگ را با بدبختی و هزار مصیبت خریداری کردند. در آن زمان رییس کمیته فوتسال و سازمان لیگ رضا افتخاری چک دادند و  حتی این چک در آستانه برگشت قرار داشت آن هم برای پنجاه میلیون تومان، چرا آن زمان فدراسیون فوتبال کمکی نکرد که حالا مدعی مالکیت دارد؟ همه ما فوتسالی‌ها به فدراسیون اعتماد داشتیم که سند را به نام فدراسیون زدیم چرا از اعتماد ما می‌خواهید سو استفاده کنید؟

* آقای وزیر ورزش چرا به فریاد پر افتخارترین ورزش توپی کشور نمی‌رسید؟

منصوری تصریح کرد: آقای سلطانی‌‌‌فر! آقای وزیر ورزش! مگر فوتسال ورزش این کشور نیست؟ چرا به فریادش نمی‌‌‌رسید؟  چرا با پرافتخارترین ورزش توپی کشور اینگونه برخورد می‌شود؟ مگر اطلاع ندارید که پول این دو ساختمان چگونه جمع آوری شده این پول با مبلغ ورودی باشگاه‌ها به لیگ تهیه شده است. باشگاه‌ها ابتدا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه ورودی پرداخت می‌کردند، این هزینه کم‌کم افزایش یافت و به ۵۰ و سپس ۷۰ میلیون تومان رسید که توانستیم این دو ساختمان را خریداری کنیم.

* اگر تصمیم فروش ساختمان‌های لیگ عملی شود از حضور در لیگ انصراف می‌دهیم

منصوری افزود: ریالی از فدراسیون فوتبال به ما کمک نشد. حالا چگونه است که مدیران فدراسیون فوتبال  به خودشان اجازه دادند که این دو ساختمان فروخته شود آن هم به خاطر اشتباهات و تصمیمات غلط مدیران گذشته فدراسیون؟ این  دو ساختمان متعلق به باشگاه‌های فوتسال است و آنها هزینه ساختمان را پرداخت کرده‌اند و ما اجازه نمی‌دهیم که این کار عملی شود.

* از فروردین ریاست فراکسیون ورزش در مجلس و دیگر نمایندگان درخواست کمک داریم

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک گفت:در زمان عضویتم در سازمان لیگ تلاش کردیم فوتسال مستقل و تبدیل به معاونت شود که این اتفاق نیفتاد و همین استقلال نصفه و نیمه فوتسال هم در حال حاضر از بین رفته است. من در اینجا با صراحت می‌گویم اگر این اتفاق صورت گیرد به هیچ وجه دیگر در لیگ حضور پیدا نمی‌‌‌‌کنیم و انصراف می‌دهیم. درخواست دارم از فروردین ریاست فراکسیون ورزش مجلس و دیگر نمایندگان به این موضوع ورود کنند. فرد دیگری فدراسیون فوتبال را بدهکار و ورشکسته کرده حالا ما فوتسالی‌‌ها باید توان اشتباهات آقایان را بدهیم؟

* مسئولان ورزشی کشور برای حل این موضوع راحلی پیدا کنند

وی افزود:  در فدراسیون به خصوص هیات ریسه یک  فوتسالی حضور ندارد  که بتواند از حق این رشته دفاع کند. فدراسیون  جدید ابتدا نقش باشگاه‌ها را در سازمان لیگ کاهش داد و حالا هم فوتسال  را زیر پوشش کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال قرار داده است. موضوع مهم و بعدی فروش دو ساختمان مربوط به این رشته است، امیدوارم مسئولین ورزشی کشور به خصوص سلطانی فر وزیر ورزش و مجلس  شورای اسلامی برای حل این موضوع راه حلی پیدا کنند. در صورت عملی شدن این موضوع فوتسال آسیب جدی می‌بیند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.