کد خبر : 198155
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 17:31
-

ناظم الشریعه:جوانی که بخواهد به تیم ملی در جام جهانی کمک کند، باید حداقل ۲۰ بازی ملی داشته باشد/سراجی الفبا و آداب مذاکره را به خوبی بلد است/رقم اعلام شده برای قراردادم از واقعیت دور است

ناظم الشریعه:جوانی که بخواهد به تیم ملی در جام جهانی کمک کند، باید حداقل ۲۰ بازی ملی داشته باشد/سراجی الفبا و آداب مذاکره را به خوبی بلد است/رقم اعلام شده برای قراردادم از واقعیت دور است

سرمربی تیم ملی در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرد.

سید محمد ناظم‌الشریعه» در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: نفرات دعوت شده روز پنجم خرداد به اردو تیم ملی فوتسال ایران خواهند آمد و بعد از تست کرونا، کار خود را شروع می کنند. 

وی ادامه داد: هشت جلسه تمرینی فشرده در صبح و بعد از ظهر داریم و قرار است امکانات مرکز حرفه‌ای فوتبال (پک) در اختیار تیم ملی فوتسال قرار گیرد. بعد از این جلسات تمرینی دو روز استراحت است و بعد از آن دوباره شروع به کار خواهیم کرد. 

ناظم‌الشریعه در خصوص دعوت نشدن حسین طیبی به این اردو گفت: لیگ پرتغال هنوز به پایان نرسیده است و او باید در حال حاضر در خدمت تیم خود باشد و بعد از پایان این مسابقات به تیم ملی اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اولین تورنمنت دوستانه‌ای که قرار است به صورت قطعی برگزار شود، گفت: از روز هشتم تا پانزدهم تیرماه، تورنمنت شیراز را داریم که تا الان حضور تیم‌های ونزوئلا و عمان در آن قطعی شده و امیدواریم مسابقات به خوبی برگزار شود و برای ما مفید باشد. 

ناظم‌الشریعه در مورد اضافه شدن «محمد کشاورز» به کادرفنی تیم ملی فوتسال بیان کرد: این موضوع قطعی شده و او در اردوی پیش رو همکاری‌اش را با ما آغاز خواهد کرد. ما در گذشته نیز با هم همکاری بسیار خوبی داشتیم و یک جام جهانی موفق را باهم گذراندیم. کشاورز از نظر سنی به بازیکنان نزدیک است و در دل آن‌ها جا دارد. او از نظر فنی نیز مورد تایید است. قرار است یک کار جداگانه به او بدهیم تا یکی از نقاط ضعف تیم ملی را برطرف کند.

وی در خصوص ارقام منتشر شده از قراردادهای کادرفنی تیم ملی فوتسال گفت: من نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید؟ نمی‌گویم این رقم‌ها نزدیک به رقم واقعی هست یا نیست اما به طور قطع این اعداد درست نبوده و واقعیت چیز دیگری است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد تمدید قراردادش اظهار داشت: خدا را شکر شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و مهرداد سراجی رییس کمیته فوتسال الفبا و آداب مذاکره را به خوبی بلد هستند و به شخصیت افراد احترام می‌گذارند. در گذشته به این شکل نبود و ما واقعا بر سر این موضوعات اذیت می‌شدیم. در فدراسیون قبلی نیز می خواستند با من قرارداد جدید ببندند اما من می‌گفتم وقتی قرار نیست پولی پرداخت شود، چرا باید قرارداد جدید ببندم. ولی حالا شرایط تغییر کرده و قرار است تمدید قرارداد کنیم.    

وی در خصوص این که در جایی گفته بود لیگ برتر امسال جوان جدیدی به ما معرفی نکرده است، گفت: متاسفانه این صحبت من بد جا افتاد. بازیکنان جوانی که در لیگ درخشیدند را ما سال پیش به تیم ملی آوردیم و آن‌ها را زیر نظر گرفتیم. این جوان‌ها که امسال نیز عملکرد خوبی داشتند را ما از قبل می‌شناختیم. جوانی که بخواهد به تیم ملی در جام جهانی کمک کند، باید حداقل ۲۰ بازی ملی داشته باشد. این یک موضوع منطقی است که اهالی فوتسال از آن خبر دارند. 

ناظم‌الشریعه افزود: مهدی کریمی و طاها نعمتیان ۲۰ بازی ملی کردند و حالا می‌شود روی آن‌ها حساب کرد. مسعود محمدی را من در سال ۲۰۱۸ به تیم ملی آوردم و در بسیار از مسابقات از او استفاده کردم.       

جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. ایران در جام جهانی قبلی که در کلمبیا برگزار شد، توانست مقام سوم را بدست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

خوب شما کی به این جوان فرصت بازی دادید که بیست بازی ملی داشته باشد؟

ناشناس دوشنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

آخه با تو که تحت هر شرایطی می مونی که نیاز به آداب مذاکره نیست خخخخخ

ناشناس دوشنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

قبلا پرهیزکار بهت بی احترامی می کرد؟ پررویی هم حدی داره

محمد سه شنبه , ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

آقاى ناظم مدرسه!!! نکنه فکر میکنى بجز تیم ملى ایران یک تیّم ملى دیگه هم داریم؟!!! وقتى تو جرات ندارى یک بازیکن جوان رو بازى بدى کجا این بازیکنان تجربه کسب کنند؟!!! تو نه دانش مربیگرى دارى نه شجاعت و جسارت بازى دادن به جوان ها فقط دنبال جایگاه خودت هستى حالا میگى بازیکنان تجربه ندارند؟!!! باعث خجالت هست شخص بى سوادى مثل تو سرمربى ایران هست