کد خبر : 198542
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 14:49
-

جلسه ناظم‌الشریعه، ترابیان و هنرپیشه با مدیرعامل صدرا؛

تورنمنت چهارجانبه فوتسال به میزبانی صدرا برگزار می‌شود/ رویارویی با عمان و ارمنستان جایگزین تورنمنت بین‌المللی تایلند؟

تورنمنت چهارجانبه فوتسال به میزبانی صدرا برگزار می‌شود/ رویارویی با عمان و ارمنستان جایگزین تورنمنت بین‌المللی تایلند؟

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا، گفت: تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی فوتسال، به میزبانی صدرا و در تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خلیل حاجی‌پور مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا  افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات فوتسال چهارجانبه بین‌المللی، نماینده فدراسیون فوتبال و برگزار کننده تورنمنت‌ها و ایونت‌های رسمی و رئیس هیات فوتبال فارس به منظور بررسی شرایط میزبانی تورنمنت فوتسال با همراهی سرمربی تیم‌ملی فوتسال از سالن بین‌المللی چند منظوره تخصصی فوتسال صدرا بازدید کرده و ظرفیت‌های آن را  مورد بررسی قرار دادند.

نماینده فدراسیون فوتبال و برگزارکننده تورنمنت‌ها و ایونت‌های رسمی کشور نیز بیان کرد: استان فارس از استعدادهای زیادی برخوردار بوده و بازیکنان زیادی را به تیم ملی تحویل داده است.

عباس ترابیان گفت: استان فارس علی‌رغم تمام فعالیت‌ها و پتانسیل‌های ارزنده‌ای که از آن برخوردار است تا به امروز ساختار قابل توجهی برای برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی نداشته است.

او افزود: در پی بازدید انجام شده و بررسی امکانات ورزشی شهرصدرا و سالن ورزشی، موافقت خود را برای برگزاری تورنمنت اعلام کردیم.

ترابیان با بیان اینکه سالن بین‌المللی چند منظوره صدرا باید برند شود و در AFC ثبت شود، اضافه کرد: این سالن یک ثروت ملی و آبروی کشور است که با همت و زحمات شرکت عمران شهر صدرا ساخته شده و باید از آن بهره‌برداری بهینه شود و شکل بین‌المللی بخود گرفته و بگونه‌ای که ماندگار و مستمر باشد و هر ساله مورد استقبال AFC  قرار گیرد.

او ادامه داد: بدلیل زمان اندک باید به کارها سرعت بخشید و در جلسات بعد برنامه‌ها و هماهنگی‌ها لازم را در قالب چک لیست ارائه خواهم داد.

رئیس هیئت فوتبال فارس نیز گفت: شهر شیراز به لحاظ زیرساخت‌های فرودگاهی و اقامتی ظرفیت مناسبی دارد و تنها علت برگزار نشدن این تورنمنت، نبود سالن ورزشی مناسب و استاندارد برای رقابت‌های فوتسال بود.

هنرپیشه با اشاره به وجود چند سالن مناسب و استاندارد ورزشی در شهر جدید صدرا و نزدیکی آن با شیراز، این شهر را محلی مناسب برای میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال دانست.

رئیس هیات فوتبال استان فارس گفت: امیدوار هستیم که این دوره از مسابقات در سطح خوبی برگزار شده و امکان تداوم میزبانی، طی سال‌های آینده نیز فراهم شود.

گفتنی است تورنمنت چهارجانبه فوتسال، قرار است با حضور چهار تیم برگزار شود که تاکنون حضور تیم‌های عمان، ارمنستان و ایران در این رقابت‌ها قطعی شده و زمان برگزاری آن مصادف با تورنمنت بین‌المللی تایلند است که به این معنی است که تیم‌ملی بازی با با عمان و ارمنستان در افتتاحیه سالن صدرا با رویارویی با تیم‌های قدرتمند جهان در تورنمنت تایلند و در آستانه جام‌جهانی جایگزین کرده است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.