کد خبر : 198729
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 14:34
-

لیگ برتر فوتسال بانوان

هله هله و پایکوبی در آبادان ؛ اشک های نارنجی پوشان در اهواز

هله هله و پایکوبی در آبادان ؛ اشک های نارنجی پوشان در اهواز

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز، ۱۲ خرداد ماه در خوزستان و در شهرهای اهواز و آبادان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز، ۱۲ خرداد ماه در خوزستان و در شهرهای اهواز و آبادان برگزار شد.

 ملی حفاری در اهواز پذیرای سایپا یکی از مدعیان قهرمانی بود که ملی حفاری با برتری نسبی در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

همچنین در بازی آبادان، تیم های نفت و هیات خراسان رضوی رو در روی هم قرار گرفتند. دیداری که خالی از حاشیه نبود. این بازی با حساب ۴ بر ۴ رو به اتمام بود که داور یک پنالتی در ثانیه‌های پایانی به سود آبادان اعلام کرد. همین تصمیم داور باعث شد که فاطمه شریف سرمربی خراسان به نشانه اعتراض تیم خود را از زمین بیرون بکشد. خراسانی‌ها پس از حدود ۱۵ دقیقه به زمین برگشتند و آبادان هم ضربه پنالتی را وارد دروازه حریف کرد.

با این گل، آبادانی‌ها موفق شدند ضمن پیروزی در این دیدار، جام قهرمانی را هم ازآن خود کنند. البته امروز ملی حفاری که دو هفته قبل شانس رسیدن به قهرمانی را از دست داده بود، با تمام وجود بازی کرد و با شکست سایپا، نقش پررنگی در قهرمانی تیم نفت آبادان داشت.

دختران آبادانی پس از کسب  اولین قهرمانی لیگ برتر سر از پا نمی‌شناختند و در اهواز هم برخی دختران سایپایی‌ که جام را از دست داده بودند، اشک می‌ریختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.