کد خبر : 198773
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 13:13
-

اختصاصی Fut5al ؛

رئیس کمیته فوتسال برای دادن جام قهرمانی تیمش به اهواز رفته بود!/ تناقض فاحش در قوانین فیفا؛ کمیته اخلاق چه موقع ورود می‌کند؟

رئیس کمیته فوتسال برای دادن جام قهرمانی تیمش به اهواز رفته بود!/ تناقض فاحش در قوانین فیفا؛ کمیته اخلاق چه موقع ورود می‌کند؟

مهرداد سراجی به عنوان مسئول فوتسال کشور و همزمان مدیرعامل سایپا به اهواز رفته بود تا کاپ قهرمانی تیمش را به دست کاپیتان سایپایی‌ها بسپارد، اقدامی که باز نقض در نقض قانون توسط او بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بنا به تایید کارشناسان آیین‌نامه، یکی از موارد و بندهای قوانین و مقررات کمیته اخلاق فیفا و فدراسیون فوتبال، تضاد منافع از سوی مدیران بوده که شاید به همین خاطر بارها مالکیت همزمان زنوزی در تراکتورسازی و ماشین‌سازی زیر سئوال رفت تا در ظاهر حداقل وی را مجبور به اعلام عدم حمایت و واگذاری امتیاز ماشین‌سازی به شخص ثالث کند.

مدیرعاملی همزمان مهرداد سراجی در تیم فوتسال بانوان باشگاه سایپا و تصدی ریاست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال یکی دیگر از این نقض قانون‌ها اما به صورت فاحش است با این تفاوت که او بر عکس زنوزی نمی‌تواند در ظاهر هم خود را از مدیرعاملی سایپا و یا رئیس کمیته فوتسال مبرا اعلام کند و ادعای مجزا بودن دپارتمان از کمیته فوتسال هم چیزی شبیه به شوخی است.

آَشکار بودن نقض بند تضاد منافع فیفا و فدراسیون فوتبال آنجا دیروز در حد فاجعه نمایان بود که مهرداد سراجی در هفته آخر لیگ بانوان کشور برای دادن جام قهرمانی سایپا به عنوان رئیس کمیته فوتسال به اهواز رفته بود(!) اما از کف رفتن قهرمانی سایپا مانع از انعکاس رسانه‌ای و سوژه شدن آن شد تا در نهایت جام به دست آبادانی‌ها رسید.

قطعا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قطعا شاهد این اتفاقات است ولی اینکه تا کی نسبت به این اتفاق وارد عمل شده و یا پرونده آن را پیگیری خواهد کرد مشخص نیست. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.