کد خبر : 198825
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 - 13:51
-

خبیری: در جام جهانی فوتسال شگفتی‌های زیادی می‌بینیم/ تیم ملی در گروه سختی قرار دارد

خبیری: در جام جهانی فوتسال شگفتی‌های زیادی می‌بینیم/ تیم ملی در گروه سختی قرار دارد

کارشناس فوتسال کشورمان معتقد است که تیم ملی کشورمان در گروه دشواری در جام جهانی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری، در مورد همگروهی تیم ملی فوتسال کشورمان با صربستان، آمریکا و آرژانتین در جام جهانی اظهار داشت: سه تیمی که کنار ما قرار دارند قطعا تیم‌های فیزیکی هستند و به خاطر شرایط جغرافیایی که درآن قرار دارند این مسئله مشهود است. این باعث می‌شود که انرژی زیادی از بازیکنان تیم ملی گرفته شود.

وی ادامه داد: به واسطه اینکه بازی‌های تدارکاتی و رسمی نداشتیم یا خیلی کم بوده است، بازیکنان تیم ملی خیلی کم کنار هم بودند و خود این مسئله هم نگران کننده است. شما ببینید همین صربستان غیر از بازی‌های دوستانه ۱۱ بازی رسمی، مقدماتی جام جهانی انجام داده و آرژانتین و آمریکا هم شرایط مشابه دارند. این مسئله به این تیم‌ها برای هماهنگی بهتر و در شرایط مسابقه قرارگرفتن بازیکنان کمک میکند، اما تیم ملی ما چندوقتی است که یک بازی رسمی و تدارکاتی در سطح بالا انجام نداده.

کارشناس فوتسال کشورمان افزود: امیدوارم تا شروع بازی‌های جام جهانی، چندین بازی تدارکاتی خوب با تیم‌هایی که از لحاظ فنی و فیزیکی به تیم‌های همگروه ایران نزدیک هستند انجام دهیم.

خبیری تصریح کرد: به نظر من تدبیری که می‌تواند کادرفنی تیم ملی انجام بدهد این است که در مرحله‌ گروهی از تمامی ظرفیت‌های بازیکنان خود استفاده کند و تقسیم انرژی خوبی در طول مسابقات گروهی انجام بدهند. هم برای صعود کردن از گروه و هم اینکه با تیم‌هایی فیزیکی بازی خواهیم کرد، قطعا بازی‌های حذفی سختی پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جام جهانی پیش رو باتوجه به شرایط خاصی که دراین یکی دوسال در دنیا اتفاق افتاد، غیر قابل پیش بینی‌ترین جام جهانی تاریخ خواهد بود و در این جام شگفتی‌های زیادی خواهیم دید. تیمی که هدف قهرمانی دارد باید خود را برای مقابله باهرتیمی آماده کند.

خبیری گفت: برای موفقیت در جام جهانی باید چند فاکتور را رعایت کنیم. آمادگی جسمانی، مسائل تاکتیکی، تکنیک و مهارت، مسائل روحی، روانی و آنالیز عالی از حریفان که به نظر من اولویت اول آمادگی جسمانی است. شما وقتی قراراست در یک تورنمنتی مانند جام جهانی که بالاترین سطح است میخواهید به موفقیت برسید باید آمادگی جسمانی خوبی داشته باشید.

سرمربی سابق تیم شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: غیر از مسائل فنی و استراتژیک، اشاره‌ای هم به بحث روحی روانی کنم. هم بازیکنان و هم کادرفنی باید یک تصویرسازی ذهنی بسیار خوبی از شرایط پیش رو داشته باشند، چراکه ما بعنوان تیم سوم جام جهانی گذشته وارد مسابقات خواهیم شد و همه‌ی اعضای تیم باید به این مسئله واقف باشند. مهم تراز همه، حس مسئولیت پذیری بالایی است که باید داشته باشیم. برای تیم ملی کشورم در این تورنمنت آرزوی موفقیت، سلامتی و افتخار آفرینی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.