کد خبر : 198853
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 13:56
-

گفتگوی اختصاصی Fut5al با ونانسیو ؛

مدیر فنی اسپانیا ادعای سراجی را تکذیب کرد!/ هیچ بازی دوستانه‌ای میان ایران و اسپانیا برگزار نمی‌شود

مدیر فنی اسپانیا ادعای سراجی را تکذیب کرد!/ هیچ بازی دوستانه‌ای میان ایران و اسپانیا برگزار نمی‌شود

خوزه ونانسیو لوپز هرگونه بازی دوستانه میان اسپانیا و ایران پیش از جام جهانی۲۰۲۱ را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که جایگزین شدن تورنمنت صدرای شیراز و رویارویی با حریفانی چون عمان و ارمنستان و عراق با تورنمنتی بین‌المللی و معتبر چون تورنمنت تایلند که در آن خبر از حضور چندین تیم قدرتمند فوتسال جهان به گوش می‌رسد، باعث فشار زیادی از سوی جامعه فوتسال به رئیس کمیته فوتسال شده است، روز گذشته یک ادعای جدید از سوی مهرداد سراجی مطرح شد.

وی در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خبر از رویارویی ایران با اسپانیا ابرقدرت فوتسال جهان پیش از جام‌جهانی در تورنمنت بلاروس داده بود بلکه حجم انتقادات کاسته شود اما این خبر رسما از سوی اسپانیایی‌ها تکذیب شد.

خوزه ونانسیو لوپز هیه‌رو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار Fut5al با تکذیب رویارویی ایران و اسپانیا پیش از جام‌جهانی لیتوانی گفت: تیم ملی اسپانیا به هیچ عنوان قرار نیست که در تورنمنت بلاروس شرکت کند و همچنین قرار نیست هیچ دیداری میان ما و ایران برگزار شود.

او در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیمش تا جام‌جهانی لیتوانی۲۰۲۱ تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ما تا قبل از جام‌جهانی ۷ دیدار دوستانه خواهیم داشت تا با آمادگی کامل در این تورنمنت جذاب حاضر شویم.

مدیرفنی تیم‌ملی اسپانیا در پاسخ به اینکه آیا امکان رویارویی اسپانیا و ایران در مکان یا تورنمنتی دیگر وجود خواهد داشت، تاکید کرد: برنامه بازی‌های ما بسته شده است و چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.