کد خبر : 199019
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 11:48
-

ملی پوش سن ایچ ؛ غایب قطعی جام جهانی

ملی پوش سن ایچ ؛ غایب قطعی جام جهانی

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان ، در جریان یکی از مسابقات این تیم در لیگ برتر دچار آسیب دیدگی بسیار شدیدی شد و بعد از انجام معاینات پزشکی معلوم شد که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مهدی کریمی، بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان که فصل گذشته در تیم سن ایچ ساوه بازی می‌کرد، در جریان یکی از مسابقات این تیم در لیگ برتر دچار آسیب دیدگی بسیار شدیدی شد و بعد از انجام معاینات پزشکی معلوم شد که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است و باید هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت. اسفند ماه سال گذشته بود که کریمی پایش را به تیغ جراحان سپرد و هم اکنون دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد. به گفته پزشک تیم ملی فوتسال، کریمی اواخر دوران مصدومیتش را می‌گذراند و از اوایل شهریور ماه کم کم می‌تواند تمریناتش را شروع کند.

با توجه به این که بازی‌های تیم ملی فوتسال در مسابقات از ۲۳ شهریور آغاز می‌شود، هنوز وضعیت کریمی برای شرکت در این رقابت‌ها معلوم نیست و احتمال آن که ناظم الشریعه این بازیکن را به جام جهانی نبرد زیاد است. ظاهرا سرمربی تیم ملی قصد ندارد روی کریمی ریسک کند؛ زیرا او می‌خواهد این بازیکن را برای مسابقات مقدماتی  جام ملت‌های آسیا که بعد از رقابت‌های جام جهانی شروع می‌شود، به خوبی آماده کند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.