کد خبر : 199198
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 14:48
-

هنوز معلوم نیست که می‌توانم در مسابقات جام جهانی بازی کنم یا خیر

کریمی :رفتن  اصغری مقدم هیچ تاثیری در جدایی من نداشت / از نظر مسائل مالی با سن ایچ به توافق نرسیدم

کریمی :رفتن  اصغری مقدم هیچ تاثیری در جدایی من نداشت / از نظر مسائل مالی با سن ایچ به توافق نرسیدم

ملی پوش جدید گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت میزان مصدومیت خود بعد از عمل جراحی رباط صلیبی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی کریمی بازیکن ملی پوش باشگاه گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت میزان مصدومیت خود بعد از عمل جراحی رباط صلیبی و اینکه آیا به مسابقات جام جهانی لیتوانی می‌رسد یا خیر اظهار داشت: حدود ۳ ماه از عمل جراحی زانوام گذشته است و الان زیر نظر جلیل دوران (مربی بدنساز تیم ملی فوتسال) در اردوی تیم ملی تمرین می‌کنم. در ۴ مرحله گذشته اردوی تیم ملی حضور داشتم و کادر فنی تیم ملی هم از طرق جلیل دوران پیگیر کارهایم هستند. هنوز معلوم نیست که می‌توانم در مسابقات جام جهانی بازی کنم یا خیر، اما امیدوارم بتوانم خودم را به این بازی‌ها رسانده و نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌های تیم ملی داشته باشم.

تیم ملی فوتسال در جام جهانی در گروه سختی قرار دارد

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره  بازی با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا بیان داشت: تیم ملی در مسابقات جام جهانی کار بسیار سختی خواهد داشت. آرژانتین در دوره قبل موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و همین موضوع نشان می‌دهد که تیم ملی فوتسال ایران در گروه سختی قرار گرفته است. به هر حال امیدوارم با همتی که در بازیکنان تیم ملی وجود دارد بتوانیم دوباره پرچم ایران را در مسابقات جام جهانی بالا ببریم. در گروهی که ما قرار گرفتیم آرژانتین و صربستان جزو تیم‌های خوب مسابقات جام جهانی به حساب می‌آیند. از آمریکا هیچ شناختی ندارم و فقط امیدوارم که بتوانیم این تیم را هم شکست دهیم.

 

شرایط طوری رقم خورد که با سن ایچ به توافق نرسیدم

کریمی درباره پیوستنش گفت: من بعد از ۴ سال بازی در تیم فوتسال سن ایچ ساوه سعی کردم در این مدت با تمام وجودم برای این تیم بازی کنم. متاسفانه امسال شرایط طوری رقم خورد که از نظر مسائل مالی با باشگاه سن ایچ به توافق نرسیدم و تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. بلافاصله بعد از این جدایی یک پیشنهاد از باشگاه گیتی پسند اصفهان به دستم رسید و بعد از مذاکراتی که با این باشگاه انجام دادم تصمیم گرفتم به این تیم بروم. در هر صورت دوست داشتم فصل بعد در جایی بازی کنم که هم دیده شده و هم رشد کنم.

 

رفتن  اصغری مقدم از سن ایچ هیچ تاثیری در جدایی من نداشت

ملی پوش سابق تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره اینکه آیا رفتن اصغری مقدم از این تیم در جدایی او تاثیر داشته است عنوان کرد: خیر رفتن اصغری مقدم از تیم “سن ایچ” هیچ تاثیری در جدایی من نداشته است. در هر صورت این تصمیمی بود که خودم گرفتم و همان طور که گفتم رفتن اصغری مقدم به هیچ عنوان در جدایی من از ساوه تاثیری نداشته است.

گیتی پسند یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتسال کشورمان است

او ادامه داد: گیتی پسند یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتسال کشورمان است.  من هم تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در کنار بازیکنان بزرگی مثل علی اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفدی و سپهر محمدی بهترین عملکردم را در این تیم نشان دهم.

کشاورز یکی از با اخلاق‌ترین مربیان ایران است

ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره کار کردن با محمد کشاورز (سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان) بیان کرد: کشاورز یکی از با اخلاق‌ترین مربیان فوتسال کشورمان است. او در زمانی هم که بازی می‌کرد یکی از بهترین بازیکنان بود. من تا به حال توفیق نداشتم با کشاورز کار کنم و امیدوارم امسال بتوانم فصل بسیار خوبی با این سرمربی داشته باشم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.