کد خبر : 199360
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 13:18
-

اصغر حسن‌زاده در گفتگو با Fut5al :

بعید می‌دانم قراردادها به میلیارد رسیده باشد/ پیشنهاد داشتم اما من گیتی‌پسندی هستم/ ۲.۵سال فرصت آماده‌سازی تیم‌ملی را از دست داده‌ایم/ مهمترین بازی ما صربستان است

بعید می‌دانم قراردادها به میلیارد رسیده باشد/ پیشنهاد داشتم اما من گیتی‌پسندی هستم/ ۲.۵سال فرصت آماده‌سازی تیم‌ملی را از دست داده‌ایم/ مهمترین بازی ما صربستان است

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران در خصوص صحبت‌های ناظم‌الشریعه در خصوص میلیاردی شدن قرارداد فوتسالیست‌ها گفت: بعید می‌دانم شرایط قراردادهای فوتسالی به میلیارد رسیده باشد.

علی‌اصغر حسن‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص تمدید اخیر قراردادش با گیتی‌پسند اصفهان گفت: بله در نهایت با باشگاه خوب گیتی‌پسند برای فصل آینده تمدید کردم و با وجود پیشنهاداتی که داشتم تصمیم گرفتم بمانم چون شرایطم در این باشگاه حرفه‌ای رضایت‌بخش مناسب بود و بعد از آن هم من خودم را گیتی‌پسندی می‌دانم و تصمیم گرفتم با تیم مورد علاقه‌ام تمدید کنم.

او افزود: به هر حال گیتی‌پسند در این ۱۰ تا ۱۱سال اخیر حضور پرفروغی در فوتسال ایران شده و همواره اول تا سوم بوده که نشان از قدرت گیتی‌پسند دارد. می‌بینید که هر سال هم برای قهرمانی آمده و امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. البته که پارسال هم لیگ بشدت نزدیک بود و یا قسمت نبود، یا بدنشانسی و یا هر دلیل دیگری بود ما تلاش خود را کردیم و در نهایت نایب قهرمان شدیم.

کاپیتان گیتی‌پسند در پاسخ به اینکه آیا امسال این تیم می‌تواند تابوی قهرمانی را بشکند؟ گفت: حقیقتا صحبت از قهرمانی آن هم از الان خیلی زود است. امسال تیم کراپ الوند خیلی خوب هزینه کرده، مس با چهار قهرمانی پیاپی مدعی اصلی قهرمانی است و رقابت بسیار نزدیک و حساس خواهد بود. ما همه تمام تلاش خود را برای کسب قهرمانی خواهیم کرد.

حسن‌زاده در واکنش به صحبت‌های ناظم‌الشریعه در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر میلیاردی شدن قراردادهای فوتسالی‌ها در لیگ‌برتر جدید از اظهارنظر در مورد رقم قراردادش با گیتی‌پسند خودداری کرد و گفت: آقای ناظم‌الشریعه این مورد را گفتند اما من بعید می‌دانم شرایط خیلی فرق کرده باشد.

اما کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران در خصوص روند آماده‌سازی تیم‌ملی نیز گفت: واقعیت امر این است که ما تا الان ۲.۵ سال فرصت را برای آماده‌سازی تیم از دست داده‌ایم و در این بازه زمانی هیچ توجهی به تیم‌ملی نشد. اکنون حدود ۲ تا ۳ ماه است که به تیم‌ملی توجه می‌شود اما همچنان بازی‌های دوستانه را از دست می‌دهیم.

او تاکید کرد: با این وجود ما تیم‌ملی هستیم و انتظارات مردم از ما بالاست. امیدوارم بازی‌های خوبی در جام‌جهانی ارائه کنیم. واقعیت این است که ما در شرایط شیوع کرونا و بعد از کرونا فرصت‌های زیادی را از دست دادیم ولی ما تلاش خود را می‌کنیم تا سرمان بلند باشد.

علی‌اصغر حسن‌زاده در ارزیابی خود از گروه ایران در جام‌جهانی لیتوانی تصریح کرد: گروه ما سخت است و سه تیم آرژانتین، ایران و لیتوانی هر سه مدعی هستند. ما اول تلاش خود را برای صعود می‌کنیم. فکر می‌کنم مهمترین بازی ما با صربستان چون باید شروع خوبی داشته باشیم و اگر بتوانیم این تیم را شکست بدهیم قطعا می‌توانیم در ادامه گام‌های بلندتری را برداریم.

او در خصوص اینکه برای اولین بار در جام‌جهانی بازوبند ایران را به بازو خواهد بست نیز متذکر شد: به هر حال از کاپیتان در هر تیمی انتظارات زیادی می رود و چشم جوانترهای تیم به کاپیتان است. من در این چند سال همواره تلاش کرده‌ام که به تیم‌ملی و نفراتی که کنار هم بازی می‌کنیم کمک کنم. تفاوتی نکرده و انشاالله امسال هم با تمام قوا در خدمت تیم هستم تا انشاالله نتایج دلخواه مردم رقم بخورد.

کایپتان تیم‌ملی نسبت به نگرانی‌ها بابت برخورد ایران به برزیل در دور یک هشتم جام‌جهانی واکنش نشان داد و گفت: من همان‌طور که گفتم اولین هدف ما ابتدا صعود است. از الان نمی‌توانیم نگاه‌مان به هشت تیم دور بعد باشد. به نظرم الان باید هدف ما با پیروزی در بازی اول باشد تا با روحیه جام را ادامه بدهیم کما اینکه شاید مثل دوره گذشته بازهم شگفتی‌ها رقم خورده و در هشت تیم خیلی از قدرها حذف شوند. ترجیح می‌دهم که ما تمام تلاش خود را بکنیم و پله به پله جلو برویم.

حسن‌زاده از تزریق واکسن به بازیکنان تیم‌ملی در اردوهای حساس آماده‌سازی ایران نیز ابراز رضایت کرد و آرزو کرد که روزی همه مردم ایران واکسن بزنند و هیچ مشکلی از این بابت نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

جناب حسن زاده در دو سال گذشته تمام سفرها را رفتید و گشت و گذار را انجام دادید حالًا که باید حساب پس بدهید میگید توجه نشده؟!!! خوب چرا الان این حرفا را رو مى زنید؟!! چرا دو سال پیش اعتراض نکردید ؟! بهتره این بهانه را نیاورید چون عذر بدتر از گناه هست بهتره دنبال نتیجه گرفتن در جام جهانى باشید و بهانه هاى خیالى نیاورید وگرنه جوان هاى با انگیزه خیلى بهتر از شماها پیر مردها بازى مى کنند

ناصر پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۳

تو هر چى دارى از فوتسال قم دارى الان بخاطر پول میگى من گیتى پسندى !!!هستم واقعا پول آدم ها رو چقدر عوض میکنه؟!!!!