کد خبر : 199352
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 12:55
-

در حال بررسی پیشنهادات لیگ برتری هستم

کشاورز: نتایج مقاومت تا پنج سال قابل تکرار نیست / قرارداد کادرفنی و بازیکنان تیم ۳۵۰ میلیون تومان بود/ امیدوارم شاهد واگذاری و یا انحلال تیم نباشیم

کشاورز: نتایج مقاومت تا پنج سال قابل تکرار نیست / قرارداد کادرفنی و بازیکنان تیم ۳۵۰ میلیون تومان بود/ امیدوارم شاهد واگذاری و یا انحلال تیم نباشیم

سرمربی سابق تیم فوتسال مقاومت البرز گفت:عملکرد تیمش در دوسال فصل اخیر بار دیگر شور وشعف را به فوتسال البرز بازگرداند و به نوعی آن را زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز گفت: سخت ترین روزهای دوران مربیگری ام در تیم فوتسال مقاومت رقم خورد و من در ۲ونیم سال اخیر با حداقل ها و بسیاری از نداری ها تیم را مهیای حضور در مسابقات کردم.

 

وی افزود: شاید باور این موضوع برای خیلی ها سخت باشد اما مجموع قرارداد کادرفنی و بازیکنان تیم فوتسال مقاومت در فصلی که اخیرا به پایان رسید ۳۵۰ میلیون تومان بود و ما با همین بضاعت توانستیم در تقابل با تیم های میلیاردی لیگ برتر خود را به مرحله نهایی برسانیم و نهایتا رتبه ششم را کسب کنیم.

کشاورز با اشاره به اثرگذاری این تیم بر فضای فوتسال البرز گفت: فوتسال البرز به واسطه نتایج خوب مقاومت بار دیگر احیا شد و امروز شاهد هستیم که چندین تیم در لیگ یک و دو با سرمایه گذاری های مختلف از البرز حضور دارند و نزدیک به ۱۰۰ بازیکن البرزی فرصت ومجال دیده شدن در فوتسال کشور را پیدا کرده اند.

مربی دو فصل گذشته مقاومت البرز نتایج کسب شده در دو فصل اخیر را کم نظیر دانست و گفت: بعید می دانم این نتایج تا ۵ سال آینده با امکانات و داشته هایی که ما در اختیار داشتیم قابل تکرار باشد.

کشاورز تصریح کرد: خیلی دوست داشتم کارخودم را با روی سکو رفتن مقاومت در لیگ برتر فوتسال به اتمام برسانم و به نوعی به قول وتعهدم عمل کنم اما این اتفاق رخ نداد وامیدوارم روزی فرصت و مجال آن فراهم شود.

وی با ابراز ناراحتی از زمزمه های فروش امتیاز تیم مقاومت گفت: پس از سقوط گل ریحان و تبعات منفی آن قطعا انحلال تیم فوتسال مقاومت ضربه ای هولناک به جایگاه البرز در ورزش کشور خواهد زد و امیدوارم تمهیدی اندیشیده شود تا این تیم برای جوانان البرزی حفظ شود و شاهد واگذاری آن به خارج از استان ویا انحلال آن نباشیم.

 

وی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در دوسال نیم اخیر او را در مسئولیت خطیر سرمربیگری تیم فوتسال مقاومت همراهی کردند گفت: جا دارد از فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) مسئولان باشگاه مقاومت کشور والبرز، هیئت فوتبال استان البرز ،اصحاب رسانه و هواداران و جامعه فوتسال تشکر ویژه داشته باشم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.