کد خبر : 199397
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 23:14
-

بازیکن حفاری در گفتگو با Fut5al :

در این ۱۰، ۱۱ ماه یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم!/ در تبریز در یک زیرزمین خوابیدیم/ کسی دیگر رغبت به بازی در اهواز ندارد

در این ۱۰، ۱۱ ماه یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم!/ در تبریز در یک زیرزمین خوابیدیم/ کسی دیگر رغبت به بازی در اهواز ندارد

بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز از مشکلات مالی بازیکنان این تیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاخیر طولانی مدت در پرداخت قراردادهای باشگاه ملی حفاری اهواز بازیکنان این تیم را به شدت به دردسر انداخته است. فرشاد کلاه‌کج در گفتگو با Fut5al گفت: واقعیت این است که باشگاه حفاری الان حدود ۱۰ تا ۱۱ ماه است که بازیکنان را به امان خدا رها کرده است. هیچ دریافتی‌ای نداشته‌ایم یک درد است و اینکه هیچ‌کس پیگیر کارهای ما نیست یک درد دیگر است.

او با اشاره به وعده‌های باشگاه ملی حفاری افزود: قرار بر این بود که اولین سند مالی که در باشگاه صادر شود، پول بچه‌های تیم فوتسال باشد اما الان متوجه شدیم پول تیم فوتبال باشگاه پرداخت شده اما باز هم پول ما را ندادند.

کلاه کج با انتقاد از مدیرعامل حفاری تاکید کرد: زمانی مدیرعامل سر تمرین می‌آمدند و قول الکی می‌دادند اما هر بار عمل نمی‌شد. از اول فصل تا الان هزار تومان هم نداده‌اند. شش ماه پیش در جلسه مدیرعامل قسم خانواده‌اش را خورد که این ماه من پولتان را می‌دهم و همین که از بازی با ساوه برگردید پول داخل حساب شما است، از ساوه برگشتیم هیچ خبری نشد و سر و صدا شد. الان هم ۱۰، ۱۱ ماه است که دریافتی ما صفر بوده است.

او به وضعیت اسف بار تیمداری حفاری در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: وضعیت ما اصلا در فصل گذشته خوب نبود. تیم ما را در تبریز ما با نفرات محدود بردند و در یک زیرزمین اسکان دادند و با یک غذای افتضاح یک تیم باقدمت را به بازی خارج از خانه راهی کردند که اصلا در حد باشگاه حفاری نبود. در شیراز برای بومی‌های تیم بلیط نگرفتند تا خودشان به اهواز برگردند! من نمی‌دانم که چرا وقتی حفاری توان تیمداری ندارد، سهمیه خود را نمی‌فروشد. به هر حال این همه تیم شخصی جلو آمده و یکی پیدا می‌شود که آبروی تیم را حفظ کند. الان کسی رغبت به بازی در اهواز ندارد.

این بازیکن حفاری تاکید کرد: باور کنید من الان خرج خودم و خانواده‌ام را در این گرانی‌‌ها دیگر ندارم. من قرارداد بستم که زندگی کنم اما الان در خرج کفش بازی خودم هم مانده‌ام. اصلا انگار تیم فوتسال برای باشگاه حفاری وجود خارجی ندارد. آن از شرایط تمرین فصل هم یک میوه ساده در تمرینات به ما ندادند که واقعا خجالت می‌کشم جزییات بیشتری را بیان کنم. واقعا شخصیت حفاری را زیر سئوال برده‌اند.

کلاه‌کج با ابراز تاسف از شرایط موجود تصریح کرد: سفره‌های ما با سلام و صلوات پر نمی‌شود. من نمی‌دانم که حفاری چه می‌کند. همیشه اینطور بود که بالاخره آخر فصل پول‌ها را می‌دادند اما هیچ خبری نیست و همه چیز گران شده است. شغل ما همین فوتسال است، حفاری با خودش چه فکر می‌کند. نه سرپرست، نه مدیرعامل و هیچ کس به فکر ما نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

فاجعه