کد خبر : 199451
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 12:36
-

سرمربی خوزستانی تیم فوتسال حفاری هفته آینده مشخص می‌شود

سرمربی خوزستانی تیم فوتسال حفاری هفته آینده مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری از انتخاب سرمربی بومی تیم فوتسال این باشگاه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدسالار محمدنیا ، درباره تکلیف سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری، اظهارکرد: هنوز سرمربی تیم فوتسال حفاری برای فصل جدید لیگ برتر مشخص نشده است، البته در حال بررسی چند گزینه بومی برای این سمت هستیم و هفته آینده سرمربی تیم معرفی خواهد شد.

وی با بیان این‌که منتظر اتمام مسابقات فوتبال امید ملی‌حفاری و سپس طبق روال گرفتن اخذ مجور برای فعالیت تیم‌های‌مان در بخش قهرمانی هستیم، افزود: تیم فوتسال ملی‌حفاری را در حد وسع و توان مالی‌مان می‌بندیم و هدف استفاده از کادربومی و بازیکنان بومی برای تیم فوتسال باشگاه و رسیدن به عنوان قهرمانی است. البته بودجه ما واقعا با دیگر تیم‌های فوتسال قابل قیاس نیست اما تمام تلاش‌مان را برای کسب موفقیت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری عنوان کرد: جوانان و بازیکنان خوزستانی خوبی داریم و می‌خواهیم با همین جوانان از اعتبار فوتسال حفاری دفاع کنیم. در هر صورت امسال نیز هدف ما سرمایه‌گذاری روی جوانان و کادرفنی بومی است، البته در پست‌هایی که بازیکن بومی مناسب پیدا نکنیم، اقدام به جذب بازیکن غیربومی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود داوودی نزدیک‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم فوتسال حفاری است؟ گفت: ما از این مربی و مربیان خوزستانی دیگر و حتی کیاوش علاسوند سرمربی فصل قبل تیم، برنامه خواستیم و کمیته فنی باشگاه در حال بررسی این برنامه‌ها است. هر آن‌چه بوده در حد رایزنی و صحبت بوده و هنوز با هیچ مربی مذاکره نهایی یا عقد قرارداد صورت نگرفته است.

محمدنیا در پایان عنوان کرد: در نهایت نیز هر مربی که برنامه‌هایش به اهداف و برنامه باشگاه، نزدیک و عملی‌تر باشد، به عنوان سرمربی تیم فوتسال حفاری انتخاب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.