کد خبر : 199521
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 18:50
-

هفته چهارم پلی‌آف لیگ یک؛

برتری مشابه شاهین کرمانشاه و زندی بتن کلاردشت در گروه اول/شکست پاس تهران و برد ارزشمند خارج از خانه آیندگان هرمزگان در گروه دوم

برتری مشابه شاهین کرمانشاه و زندی بتن کلاردشت در گروه اول/شکست پاس تهران و برد ارزشمند خارج از خانه آیندگان هرمزگان در گروه دوم
هفته چهارم مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال کشور با برگزاری چهار مسابقه خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول فوتسال کشور عصر امروز با برگزاری چهار مسابقه خاتمه یافت.

در این دیدار‌ها تیم زندی‌‌بتن کلاردشت میزبان تیم نماسازان آبادان بود که در جدالی نزدیک و جنجالی که با اعتراض شدید آبادانی‌ها به داوری نیز همراه بود، تیم میزبان درحالیکه با سه گل از حریف عقب بود، اما در نهایت ۴ بر ۳ پیروز شد تا در شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش دهد. 

در کرمانشاه تیم شاهین این شهر پذیرای نصر فردیس البرز بود که در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ میهمانش را با شکست بدرقه کرد.

در دزفول تقابل دو تیم تبار باطری دزفول و پاس تهران با برتری ۲ بر یک میزبان پایان یافت تا دزفولی‌ها دومین برد خانگی خود را جشن گرفته و پاسی‌ها نیز در دومین دیدار خارج از خانه خود نیز شکست را پذیرا باشند.

در زرند تیم آیندگان هرمزگان دست به کار بزرگی زد و توانست تیم فولاد زرند کرمان را ۳ بر یک شکست دهد تا در جدول این گروه تمامی تیم‌ها شانس صعود تقریبا برابری داشته و به دو هفته پایانی بیندیشند.

*جدول رده بندی گروه‌ها به شرح ذیل است:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.