کد خبر : 199514
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 16:25
-

دعوت فدراسیون بلاروس از تیم ملی فوتسال برای بازی دوستانه

دعوت فدراسیون بلاروس از تیم ملی فوتسال برای بازی دوستانه

رئیس دپارتمان فوتسال در خصوص اردوهای تیم ملی فوتسال قبل از جام جهانی لیتوانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال درخصوص برنامه ها و اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال تا شروع رقابتهای جام جهانی لیتوانی ۲۰۲۱ عنوان کرد: با توجه به ارائه برنامه های کادر فنی تیم ملی اردوهای آماده سازی ملی پوشان به صورت منظم در حال برگزاری و پیگیری است. تا پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر بازیکنان دو مرحله اردوی تدارکاتی را به ترتیب در تاریخ های ۲ تا ۶ تیرماه و ۹ تا ۱۵ تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: مسابقات لیگ برتر فصل از روز پنجشنبه ۷ مردادماه مصادف با عید سعید غدیرخم آغاز می شود. برهمین اساس بازیکنان از ۱۵ تیر الی ۲۲ مرداد در اختیار باشگاه ها قرار می گیرند. بعد از پایان هفته چهارم طبق برنامه ای که کادر فنی تیم ملی فوتسال به ما ارائه کرده، بلافاصله از ۲۲ مرداد تا پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی اردوی آماده سازی ملی پوشان در تهران پیگیری می شود. برنامه اردوهای تیم ملی فوتسال به صورت مدون برگزار می شود.

رئیس دپارتمان فوتسال از دعوتنامه فدراسیون بلاروس برای انجام دو بازی دوستانه خبر داد و گفت: فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت کرده از ۲۸ آگوست تا اول سپتامبر برای انجام دو دیدار دوستانه به این کشور سفر کند. فدراسیون فوتبال در حال پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری این دو بازی تدارکاتی است و در صورت قطعی شدن این امر، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

یارمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه پروازی که فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) به ما ارائه کرده است، تیم ملی فوتسال ۹ سپتامبر (۱۸ شهریورماه) به محل برگزاری مسابقات جام جهانی اعزام می شود.

گفتنی است، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه ششم این رقابتها با آرژانتین، آمریکا و صربستان هم‌گروه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.