کد خبر : 199500
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 12:56
-

مجید مرتضایی: تاریخ شروع لیگ بدون مشورت با باشگاه‌ها بود/ هفته آینده تمرین‌ها را شروع می‌کنیم/ از چند تیم لیگ‌برتری پیشنهاد داشتم

مجید مرتضایی: تاریخ شروع لیگ بدون مشورت با باشگاه‌ها بود/ هفته آینده تمرین‌ها را شروع می‌کنیم/ از چند تیم لیگ‌برتری پیشنهاد داشتم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا از عدم مشورت کمیته فوتسال با باشگاه‌ها برای شروع لیگ گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی فرش‌آرا مشهد درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ‌برتر اظهار داشت: در چند روز گذشته با مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باشگاه فرش‌آرا صحبت‌هایی داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم فصل بعد هم به عنوان سرمربی در خدمت تیم فرش‌آرا باشم.

او افزود: پیش از این از چند تیم لیگ‌برتری پیشنهاد همکاری داشتم، اما بعد از تحقیق و بررسی دیدم شرایط‌شان مناسب نیست. به همین دلیل اگر می‌خواستم از مشهد خارج شوم، هزینه‌هایی که باید پرداخت می‌کردم بیش از مبلغی بود که باشگاه فرش‌آرا به من می‌داد. با توجه به شرایط سخت اقتصادی، باشگاه فرش‌آرا موفق شده است در این سال‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد و به نظر من مسئولان این تیم کار بسیار بزرگی انجام داده اند.

سرمربی فرش‌آرا مشهد افزود: فرش‌آرا در چند سال اخیر موفق شده است چراغ فوتسال خراسان را همواره روشن نگه دارد. در سال‌های گذشته اگر مسئولان استان کمی به تیم کمک می‌کردند، قطعا می‌توانستیم در مسابقات لیگ‌برتر نتایج بهتری کسب کنیم. در هر صورت از این شرایط اصلا ناراضی نیستم و با بضاعتی که باشگاه فرش‌آرا دارد، فکر می‌کنم تا این جای کار نتایج خوبی کسب کردیم.

مرتضایی درباره بازیکنان جدا شده از این تیم و این که چه برنامه‌ای برای فصل بعد دارد، بیان کرد: با توجه به زمان کمی که تا شروع مسابقات لیگ داریم تمرینات تیممان را از هفته آینده شروع خواهیم کرد. به دنبال آن هستیم تا چند بازیکن جدید هم به خدمت بگیریم تا با دست پر وارد مسابقات لیگ شویم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد درباره زمان شروع بازی‌های لیگ نیز گفت: به نظر من این شکل برگزاری مسابقات لیگ بیشتر به نفع تیم ملی خواهد بود تا باشگاه ها! در هر صورت وقتی بازیکنان تیم ملی به هر دلیل بازی نمی‌کنند و یا نمی‌توانیم بازی دوستانه‌ای انجام دهیم، قطعا شروع مسابقات لیگ می‌تواند به بازیکنان ملی پوش بسیار کمک کند تا در مسابقات جام‌جهانی موفق باشند. از سوی دیگر زود شروع شدن مسابقات لیگ می‌تواند مشکلات بسیار زیادی برای باشگاه‌ها به خصوص از لحاظ هزینه ایجاد کند.

مرتضایی ادامه داد: قطعا طولانی شدن مسابقات لیگ به باشگاه‌ها ضرر زیادی وارد می‌کند. به طوری که هزینه هر روز تمرین برای باشگاه‌ها، مبلغ بسیار زیادی خواهد شد. یعنی این گونه نیست که بتوان به راحتی هزینه آن را تامین کرد. در هر صورت تیم‌هایی مثل فرش‌آرا که جزء باشگاه‌های خصوصی به حساب می‌آیند، ضرر زیادی متحمل خواهند شد و همان طور که گفتم زود شروع شدن مسابقات لیگ به نفع تیم ملی است.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: بهتر است سازمان لیگ از باشگاه‌ها حمایت کند. یعنی به خاطر هزینه‌هایی که باشگاه‌ها پرداخت می‌کنند، سازمان لیگ هم هزینه ورودی تیم‌ها را کم کند. متاسفانه این تاریخی که برای شروع مسابقات لیگ مشخص شده، بدون مشورت با باشگاه‌ها است. شک نکنید اگر از باشگاه‌ها درباره تاریخ شروع مسابقات لیگ سوال می‌کردند، خیلی از آن‌ها مخالف این تاریخ بودند.

مرتضایی تصریح کرد: به اعتقاد من چون زود شروع شدن مسابقات لیگ به سود تیم‌ملی خواهد بود، هیچ اشکالی ندارد؛ زیرا بازیکنان تیم‌ملی موفق نشدند در این مدت بازی دوستانه‌ای برگزار کنند و قطعا زود شروع شدن بازی‌های لیگ می‌تواند به تیم‌ملی کمک بسیاری کرده تا در جام‌جهانی نمایش موفقی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.