کد خبر : 199530
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 8:23
-

بی غم: مربی که نتیجه نگیرد فرقی ندارد چه کسی است و سریع برکنار خواهد شد/ تیم ملی ایران در یک گروه معمولی است

بی غم: مربی که نتیجه نگیرد فرقی ندارد چه کسی است و سریع برکنار خواهد شد/ تیم ملی ایران در یک گروه معمولی است

مربی فوتسال گفت: مربی که نتیجه نگیرد فرقی ندارد چه کسی است و سریع برکنار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه ششم این رقابتها با آرژانتین، آمریکا و صربستان هم‌گروه است.

حمید بی غم، کارشناس فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در این دوره از مسابقات اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ایران دوره قبل عنوان سومی را به دست آورده است نباید نسبت به گروه واکنش منفی داشته باشد. به نظرم ایران در یک گروه معمولی قرار دارد بنابراین باید خودمان را بیشتر درگیر روند آماده سازی تیم کنیم نه اسم تیم های رقیب و گروه بندی مسابقات.

او اضافه کرد: در حال حاضر اساسی ترین مشکل تیم ملی نداشتن بازی تدارکاتی است. البته گفته می شود دو بازی دوستانه قبل از شروع مسابقات با تیم بلاروس خواهیم داشت که به اعتقاد من بسیار خوب است چرا که بازی این تیم بی شباهت به صربستان نیست. اما باید پذیرفت که این تعداد بازی چندان هم در آماده سازی تیم موثر نخواهد بود نیاز است که بازی های بیشتری را داشته باشیم.

وی افزود: کار سختی در جام جهانی داریم. فارغ از شرایطی که کرونا در یک و اندی ماه اخیر برای تیم رقم زد. فوتسال ایران از نظر زیر ساخت های سخت افرازی هم وضعیت مطلوبی نداشت. هر چند تیم و بازیکنان با تجربه و میدان دیده داریم ولی برای نتیجه گرفتن فقط این فاکتور به درد نمی خورد.

بی غم در پایان با اشاره به لزوم جوانگرایی در تیم ملی گفت: متاسفانه هیچ وقت برای تیم های ملی پشتوانه سازی نمی‌کنیم. بنابراین مربی هم ریسک نمی کند که دست به تغییر و جوانگرایی بزند. چون در هر صورت اگر نتیجه نگیرد فرقی ندارد چه کسی است سریع برکنار خواهد شد. ما اگر در رشته های ورزشی مان به ویژه فوستال تیم امید داشته باشیم مشکلاتمان در این زمینه حل می شود. برخی می گویند در آستانه جام جهانی جوانگرایی مناسب نیست که به نظرم اصلا حرف حرفه ای نیست. چه ایرادی دارد وقتی ۸۰ درصد تیم را با تجربه ها و میدان دیده ها تشکیل دادند ۲ بازیکن جوان را هم اضافه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.