کد خبر : 199548
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 14:13
-

سپندار: گیتی پسند و کشاورز مقصر نبودند/از آنها عذرخواهی می کنم/دوست داشتم کنار بزرگان گیتی پسند بازی کنم

سپندار: گیتی پسند و کشاورز مقصر نبودند/از آنها عذرخواهی می کنم/دوست داشتم کنار بزرگان گیتی پسند بازی کنم

بازیکن تیم سن ایچ ساوه علت لغو قراردادش با گیتی پسند و ماندن در ساوه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا سپندار بازیکن تیم سن ایچ که خبر امضای قراردادش با تیم گیتی پسند هم منتشر شد حضورش در این تیم به دلیل داشتن قرارداد منتفی و در سن ایچ ماندنی شد.

وی در این خصوص به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:زمانی که می خواستم با گیتی پسند قرارداد ببندم خودم نمی دانستم که با سن ایچ قرارداد دارم.به یکی ازمسئولان باشگاه که زنگ زدم گفتند قراردادها یکساله است و می توانم از تیم جدا شوم.

سپندار ادامه داد:زمانی که آقای کشاورز با من تماس گرفت اولین سوالی که پرسید این بود که قرارداد داری یا تمام شده است که من هم روی اطلاعی که داشتم گفتم قراردادم تمام شده است و در این زمینه مقصر من هستم.

بازیکن سن ایچ با بیان اینکه محمد کشاورز به اخلاق مداری شهره است تاکید کرد:در این زمینه هم کشاورز و هم باشگاه گیتی پسند مرتکب اشتباهی نشدند و من بابت این اتفاق از آنها عذرخواهی می کنم.دوست داشتم بازی کنار بازیکنان بزرگ گیتی پسند را تجربه کنم که قسمت نشد.

این بازیکن در مورد ماندنش در تیم سن ایچ گفت:اوضاع سن ایچ خوب است و بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شدند که منتظریم تا تمرینات شروع شود.

ملی پوش فوتسال کشورمان در پایان گفت:خوشحالم که در اردوهای اخیر تیم ملی بودم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.تمام تلاشم را می کنم تا رضایت کادرفنی را برآورده کرده و پیراهن مقدس تیم ملی را به تن کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.