کد خبر : 199599
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 1:16
-

قلی زاده: هر کمکی از دستمان بر بیاید برای تیم ملی فوتسال انجام خواهیم داد/با فرهاد کشاورز به توافق رسیدیم

قلی زاده: هر کمکی از دستمان بر بیاید برای تیم ملی فوتسال انجام خواهیم داد/با فرهاد کشاورز به توافق رسیدیم

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره آخرین وضعیت این باشگاه برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم ، در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم ما خدا را شکر خوب است. در چند روز گذشته جلسات بسیار متعددی با سرمربیان مختلفی برگزار کردیم. در نهایت با فرهاد کشاورز سرمربی موفق فصل گذشته مقاومت البرز به توافق اولیه دست پیدا کردیم. حال قرار است او امروز به قم بیاید تا قراردادش را برای فصل بعد به ثبت برساند. با هماهنگی که با کشاورز صورت گرفته شده است با چند بازیکن مذاکراتی انجام دادیم. همچنین بازیکنانی مثل بشری، موسوی خواه، رضوی، نعمتی و زینعلی کسانی هستند که با ما قرارداد دارند و فصل بعد هم در فردوس بازی خواهند کرد. در کنار این مسائل با چند بازیکن هم صحبت کردیم که بستگی به نظر کشاورز دارد که کدام بازیکن را بخواهد.

هر کمکی از دستمان بر بیاید برای تیم ملی انجام خواهیم داد

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره شیوه برگزاری مسابقات لیگ برتر که قرار است بعد از ۴ هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل شود بیان کرد: به هر حال هر کمکی از دستمان بر بیاید برای تیم ملی انجام خواهیم داد و هر تصمیمی که باشگاه‌ها بگیرند ما تابع آن خواهیم بود، زیرا این امر موجب می‌شود تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی نتیجه بهتری کسب کند. به همین دلیل ما هم با این رویه کارمان را جلو خواهیم برد. هر چند این شیوه به باشگاه‌ها ضربه بدی وارد خواهد کرد، اما ما کاملا تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال هستیم. بیشترین نگرانی من به خاطر تیم‌های لیگ دسته اولی است که به لیگ برتر صعود می‌کنند.

قلی زاده افزود: تیم‌هایی که قرار است برای اولین بار در لیگ برتر بازی کنند قطعا هیچ فرصتی برای یارگیری نخواهند داشت و این موضوع قطعا به آن‌ها ضرر زیادی وارد می‌کند. به نظر من نوع خوش آمد گویی ما به این تیم‌ها چندان جالب نیست، اما همان طور که گفتم مهم تیم ملی است که بتواند در مسابقات جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

رفت و برگشت برگزار شدن مسابقات لیگ به کیفیت بازی‌ها کمک می‌کند

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره مسابقات لیگ برتر که قرار است به صورت رفت و برگشت برگزار شود نیز گفت: به نظر من بازی‌های لیگ به صورت رفت و برگشت خیلی بهتر خواهد بود، زیرا تیم‌ها می‌توانند با این روش عیارشان را به خوبی نشان دهند. همچنین به کیفیت مسابقات هم بسیار کمک خواهد کرد. در هر صورت این تصمیمی بود که مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال گرفتند.

اگر وضعیتمان از نظر مالی خوب بود، بازیکنانی که رفته اند را بر می‌گرداندیم

قلی زاده درباره اینکه تیم فوتسال فردوس قم در مسابقات فصل بعد لیگ برتر چه نتایجی کسب خواهد کرد و آیا وضعیت این تیم از لحاظ مالی خوب است عنوان کرد: ما هدفمان در مسابقات لیگ برتر این است که از آبروی استان قم به خوبی دفاع کنیم. اگر وضعیت باشگاه ما از لحاظ مالی مناسب بود، بازیکنان بومی که از تیم رفته اند را برمی گرداندیم. شرایط تیم از لحاظ مالی چندان مناسب نیست. تنها هدف ما در رقابت‌های لیگ برتر این است که بتوانیم تیم را در بالای جدول نگه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.