کد خبر : 199620
تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 21:21
-

فروش پیراهن وحید شمسایی در حضور چهره های سرشناس

فروش پیراهن وحید شمسایی در حضور چهره های سرشناس

پیراهن وحید شمسایی برای کارهای خیر به فروش رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم فروش پیراهن وحید شمسایی برای امور عام المنفعه با حضور ورزشکاران، هنرمندان و اهالی فوتسال در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر چهره های ورزشی همچون بهداد سلیمی، حمید سوریان، امین نوروزی، داریوش شجاعیان، سیاوش یزدانی، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی و… حضور داشتند. امیر جعفری،رضا داود نژاد و بهرنگ علوی نیز از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

حسین شمس، محمود خوراکچی، صادق درودگر، مجید رئیسی،رضا ناصری،محمد هاشم زاده،امیر شمسایی، مصطفی نظری و … از جمله چهره های فوتسالی حاضر در این مراسم بودند.

در این مراسم پیراهن وحید شمسایی در جام جهانی ۲۰۰۸ که ایران در آن به عنوان پنجمی دست یافت و شمسایی نیز به عنوان بهترین راس جهان در تیم منتخب حهان حضور داشت به فروش گذاشته شد که با رقمی بسیار زیاد برای امور عام المنفعه و خیریه فروخته شد.کلیپی نیز در این مراسم پخش شد که چهره هایی چون حشمت مهاجرانی،علی دایی،حمید استیلی،امیر شمسایی،صادق درودگر،حسین شمس و … درمورد وحید شمسایی صحبت کردند.

همچنین حسن ریوندی کمدین مشهور در جریان اجرای برنامه خود در این مراسم از رئیس فدراسیون فوتبال خواست که برای شمسایی چند بازی برگزار کنند تا این پیشکسوت فوتسال بتواند رکوردش را از فالکائوی برزیلی پس بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.