کد خبر : 200103
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 16:44
-

مدیرعامل زندی بتن: هنوز برای سرمربی جدید تصمیم نگرفته‌ایم/ نصر به کلاردشت نمی‌آمد شبهه داشت/ چطور ۱۰گل در گرمای ۵۰درجه آبادان زدند؟!

مدیرعامل زندی بتن: هنوز برای سرمربی جدید تصمیم نگرفته‌ایم/ نصر به کلاردشت نمی‌آمد شبهه داشت/ چطور ۱۰گل در گرمای ۵۰درجه آبادان زدند؟!

مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت در گفت و گویی با روابط عمومی باشگاه، گفت: صعود دومین تیم استان مازندران به لیگ‌برتر استعدادهای فوتسالی این استان پهناور و شهرستان کلاردشت را به فوتسال ایران نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت پس از صعود این تیم به لیگ‌برتر گفت: این صعود ارزشمند را به مردم استان مازندران و همچنین کلاردشتی‌های عزیز تبریک عرض می کنم و اعتقاد دارم که حق جوانان مستعد ما چیزی جز راهیابی به لیگ‌برتر نبود. تیم ما تحت هدایت جواد اصغری‌مقدم دست به کار بزرگی زد و اکنون بلافاصله پس از صعود برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده و ان شاءالله در اولین جلسه هیات‌مدیره در این هفته تصمیمات خوبی را برای آینده خواهیم گرفت.

 

مدیرعامل باشگاه زندی بتن در رابطه با ادعای سرپرست شاهین کرمانشاه در خصوص شبهه در بازی این تیم مقابل نصر فردیس گفت: ابتدا به تیم خوب کرمانشاه و تمامی تیم‌های حاضر در دور نهایی خسته نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم با این حرف‌ها می‌خواهند صعود ما را لوث و ارزش آن را کم کنند چراکه وقتی می‌شد بگوییم شبهه به وجود آمده که نصر فردیس البرز به کلاردشت نمی‌آمد و بازی سه بر صفر می‌شد و ما نمی‌‌توانستیم برای راهیابی به لیگ‌برتر تلاش کنیم.

 

زندی با اشاره به اینکه در دور رفت که نصر فردیس هم شانس صعود داشته، تیمش در کرج موفق به شکست این تیم با نفرات کاملش شده، متذکر شد: ما تیمی را در خانه خود بردیم که به گفته مربی‌شان بدون تمرین با وجود تمام مصدومان و محرومانش فقط به احترام رقابت عادلانه به کلاردشت آمده بود و مقابل تیم پرانگیزه ما تن به شکست داد اما اگر بخواهیم مثل دوستان‌ کرمانشاهی قضاوت کنیم باید بگوییم آنها چطور در حالی که در دور رفت با همین نماسازان در کرمانشاه مساوی کرده بودند، در دمای ۵۰ درجه آبادان به تیم کامل نماسازان که تمرینات خود را نیز برگزار کرد، ۱۰ گل زدند؟

 

او در خاتمه تاکید کرد: برخلاف ادعای دوستان، قصد اتهام زدن به هیچ کسی را نداشته و  نداریم و اگر چیزی گفتیم تنها به خاطر ادعاهایی است که خاطر هواداران ما را مکدر کرد و پس از این نیز جوابی نمی‌دهیم چراکه هدفی مهمتر را در فوتسال کشور دنبال می‌کنیم. اکنون نیز پس از لغو فینال پلی‌آف سریعتر جلسه برنامه‌ریزی خود برای آینده برگزار می‌کنیم ضمن اینکه هنوز سرمربی تیم را انتخاب نکرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.