کد خبر : 200139
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 17:47
-

مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان گیتی پسند برگزار شد+ گزارش تصویری

مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان گیتی پسند برگزار شد+ گزارش تصویری

مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ظهر امروز با حضور بازیکنان، کادر فنی، اعضا هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند مراسم معارفه بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند در فصل ۱۴۰۰ برگزار شد. 

در این مراسم که همزمان با سالگرد تاسیس این باشگاه برگزار گردید در ابتدا بازیکنان و کادر فنی خود را معرفی کردند و در ادامه محمد حسین عراقی زاده قائم مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند ضمن خیر مقدم خدمت اعضا گفت : از بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته قدردانی می کنیم و امیدواریم در سال جدید با همت و تلاش به هدف خود برسیم. 

در ادامه تابش مشاور مدیر عامل باشگاه گیتی پسند با اشاره به اینکه شناخت کامل از بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند دارد گفت: شخصه هیچگاه در طول عمر ورزشی خود از باشگاهی به باشگاه دیگر نرفتم ولی امسال تصمیم گرفتم به پر افتخارترین باشگاه ایران در آسیا بیایم و امیدوارم بتوانیم در آخر فصل به قهرمانی که واقعا لیاقت آن داریم دست پیدا کنیم. 

 پوریا جنتی عضو هیئت مدیره باشگاه نیز در این مراسم گفت: خوشحالیم امسال خدمت شما هستیم و امیدواریم با تلاش و همت شما بتوانیم آخر فصل به آنچه لیاقت داریم برسیم. 

در ادامه علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند با اشاره به فعالیت های اقتصادی گروه صنایع گیتی پسند گفت :هیئت مدیره گروه، دید ویژه ای به ورزش دارد و امسال توانستیم بهترین ها را دور هم جمع کنیم، امسال جام جهانی را پیش رو داریم امیدواریم نمایندگان گیتی پسند در تیم ملی برای افتخار آفرینی ایران تلاش کنند و مجموعه گیتی پسند حامی تیم ملی فوتسال است. 

جنتی افزود: از اتفاقات فصل گذشته باید درس بگیریم و برای موفقیت تیم در فصل پیش رو تلاش کنیم بهترین های ایران در این مجموعه دور هم جمع شدند و انتظار می رود در کنار ورزش اخلاق را نیز رعایت کنیم. 

وی در پایان از اضافه شدن رشته های دیگر به تیم های باشگاه گفت و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم خدمتگذاران خوبی برای ورزش اصفهان و ایران باشیم. 

در پایان کیک سالگرد تاسیس باشگاه که با همکاری واحد ارتباطات‌ و برند تهیه شده بود با حضور اعضا هیئت مدیره برش داده شد و این مجموعه وارد دوازدهمین سال فعالیت خود شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.