کد خبر : 200373
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1400 - 1:01
-

ناظم الشریعه: قبل از بازی با بلاروس، ترکیب اصلی برای شرکت در جام جهانی فوتسال را انتخاب می‌کنیم/اگر اسماعیل پور در شرایط خوبی باشد، او را برای جام جهانی انتخاب می‌کنیم

ناظم الشریعه: قبل از بازی با بلاروس، ترکیب اصلی برای شرکت در جام جهانی فوتسال را انتخاب می‌کنیم/اگر اسماعیل پور در شرایط خوبی باشد، او را برای جام جهانی انتخاب می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در تورنمنت دوستانه تایلند توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی قبل از شرکت در تورنمنت دوستانه تایلند اظهار داشت: هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال قرار است روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه در مرکز ملی فوتبال شروع شود. با توجه به زمان کمی که برای اعزام به تایلند داریم، بیشتر از یک روز نمی‌توانیم تمرین کنیم؛ زیرا باید روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه به تایلند سفر کنیم. در همان یک روز بیشتر روی کار‌های بدنی بازیکنان کار خواهیم کرد و تقریبا بدون تمرین عازم تایلند می شویم.

قبل از شروع جام جهانی بازیکنان را به هماهنگی خوبی می‌رسانیم

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره هدف از شرکت در تورنمنت تایلند بیان کرد: ما بیشتر به دنبال آن هستیم تا بین بازیکنانی که در ۲ سال گذشته نتوانسته اند کنار هم بازی کنند و بازیکنان جدیدی که تازه به جمع ما اضافه شده اند، یک هارمونی ایجاد کنیم. در هر صورت تیم ملی در ۲ سال گذشته اصلا بازی دوستانه و تدارکاتی خوبی انجام نداده است. تمام تلاش ما در کادر فنی تیم ملی این است که بتوانیم قبل از شروع جام جهانی بین بازیکنان هماهنگی خوبی ایجاد کنیم. به همین دلیل حضور ما در تورنمنت تایلند صرفا در جهت ایجاد هماهنگی بین بازیکنان است.

قبل از بازی با بلاروس ترکیب اصلی برای شرکت در جام جهانی را انتخاب می‌کنیم

ناظم الشریعه درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی با بلاروس قبل از مسابقات جام جهانی هم گفت: بعد از تورنمنت دوستانه تایلند، ما ترکیب اصلی خودمان برای حضور در جام جهانی را اعلام خواهیم کرد و با همان ترکیب اصلی به مصاف تیم ملی بلاروس می رویم. طبق برنامه قرار است روز‌های ششم و هشتم شهریور ماه در بلاروس ۲ بازی دوستانه با این تیم انجام دهیم و بعد از آن بلافاصله به ایران بر می‌گردیم.

قبل از حضور در جام جهانی عازم مشهد خواهیم شد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره زمان اعزام ملی پوشان به مسابقات جام جهانی عنوان کرد: بعد از بازگشت از بلاروس چند روزی در تهران خواهیم ماند و طبق برنامه قرار است قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی عازم مشهد شویم و بعد از زیارت امام رضا (ع) به لیتوانی سفر خواهیم کرد.

اگر اسماعیل پور در شرایط خوبی باشد، او را برای جام جهانی انتخاب می‌کنیم

ناظم الشریعه درباره دعوت نشدن احمد اسماعیل پور به اردوی تیم ملی نیز بیان کرد: اسماعیل پور فعلا چند وقتی است که در هیچ مسابقه‌ای بازی نکرده و نمی‌دانم این بازیکن از نظر بدنی در چه سطحی قرار دارد. فعلا او در چین حضور دارد و شرایطش اصلا برای دعوت شدن به تیم ملی مشخص نیست. در هر صورت اگر اسماعیل پور به ایران بیاید و در شرایط خوبی هم باشد، قطعا او را برای مسابقات جام جهانی انتخاب می‌کنیم.

برگزاری بازی‌های لیگ قبل از جام جهانی به بازیکنان کمک بسیاری می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر قبل از شروع جام جهانی گفت: قطعا برگزاری مسابقات لیگ قبل از شروع جام جهانی کمک بسیاری به بازیکنان ما می‌کند تا در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشند. ما در اردوی تیم ملی روی بدن‌های بازیکنان کار می‌کنیم و زمانی که به باشگاه هایشان برگردند، مشغول به کار‌های تاکتیکی می‌شوند. با توجه به این که ما تا شروع جام جهانی بازی دوستانه زیادی نداریم، به همین دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌تواند بدن‌های بازیکنان را برای شرکت در مسابقات جام جهانی در شرایط خوبی قرار دهد.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.