کد خبر : 200399
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 16:36
-

آقای داوری از دنیای داوری خداحافظی کرد

آقای داوری از دنیای داوری خداحافظی کرد
پایگاه خبری فوتسال در یادداشتی، به خداحافظی محمودرضا نصیرلو داور بین‌المللی کشورمان پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمودرضا نصیرلو داور بین‌المللی و مطرح کشورمان در سن ۴۵ سالگی از دنیای داوری خداحافظی کرد.

همین مسئله ما را بر آن داشت تا در یادداشتی به زبان سا‌ده، به این مورد بپردازیم. نصیرلو زین پس بعنوان ناظر داوری در فوتسال فعالیت می‌کند.

«بعضی‌ها خاص هستند. یعنی وقتی اسم یک چیزی رو میارید، همیشه اولین چیزی که به یادش میوفتید همونه. مثلا وقتی می‌گید فوتسال، حتما اول به ذهنتون برزیل میاد و بعدش اسپانیا و ایران و ایتالیا و ….

این یعنی برزیل و اسپانیا تو فوتسال خاص هستند. حالا چه می‌خواد تو اوج باشه، چه می‌خواد هردو تیم با هم مثل ۲۰۱۶ به نیمه‌نهایی جام‌جهانی هم نرسند. یا در داوری فوتبال استایل کولینا خاص بود و تا سال‌های سال رو جلد کتاب‌های داوری و تو شبکه‌های تلویزیونی، هرجا حرف از داوری بود، عکس داور بی مویِ ایتالیایی کار می‌شد.
ما از این خاص‌ها تو فوتسال ایران کم نداریم. یعنی شهرتشون فقط تو این فوتسالِ کوچیک نیست و هر ورزش دوستی اونارو می‌شناسه. مثل حسین شمس، وحید شمسایی، محمدرضا حیدریان، اصغر حسن‌زاده، حسین طیبی و …. اما خاص مدنظر ما از جنس دیگه‌ای هست.

گروهی که معمولا به راحتی خاص نمی‌شوند.

محمودرضا نصیرلو.

خاص بودنش فقط به استایل متفاوت داوریش نیست. خاص نیست برای اینکه تا می‌بینی یک بازی پر زد و خورد داری اسمش میاد برای قضاوت اون بازی. نه فقط به استایل خاص کارت دادنش و رفتن تو سینه بازیکن و مربی. خاص چون جزء معدود داورانی بود که هم تیم بازنده و هم تیم برنده انتهای بازی به نوع قضاوتش ایراد نمی‌گرفتند. خاص چون خودش و اسمش رو فدای هوا و هوس دنیوی نکرد. درسته نرفت جام‌جهانی ولی تو آسیا اینقدر قضاوت مهم و تاثیرگذار کرده که اسمش رو کل فوتسالی‌های آسیا شنیده باشند.
آقای خاص قضاوت‌های فوتسال ایران، تو مسئولیت‌های بعدیت هم بدرخشی…»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.