کد خبر : 200391
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 8:15
-

یک مسئول در فولادزرند در گفتگو با Fut5al :

با برنامه دنبال انتخاب سرمربی تا ۴۸ ساعت آینده هستیم/ بودجه داریم اما به حضور هیجانی در لیگ فکر نمی‌کنیم/ باشگاه را ویترین استعدادهای خانواده ۶ هزار پرسنل فولاد می‌کنیم

با برنامه دنبال انتخاب سرمربی تا ۴۸ ساعت آینده هستیم/ بودجه داریم اما به حضور هیجانی در لیگ فکر نمی‌کنیم/ باشگاه را ویترین استعدادهای خانواده ۶ هزار پرسنل فولاد می‌کنیم

یک مقام مسئول در فولاد زرند گفت: اینکه مربی بومی داشته باشیم یا غیربومی اولویت ما نیست بلکه برنامه‌محور به دنبال جذب سرمربی هستیم و تا ۴۸ساعت آینده تکلیف آن را مشخص خواهیم کرد.

یکی از مدیران رده بالای باشگاه تازه لیگ‌برتری شده فولاد زرند که نمی‌خواست نامش افشا شود در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ابتدا باید بگویم که اتفاق بزرگ و مبارکی برای زرند رخ داد و تیم فولاد موفق شد که پس از سال‌ها مجددا استان کرمان را در لیگ‌برتر فوتسال صاحب سهمیه کند. به اعتقاد من این کار ساده‌ای نبود و باید از همین جا به همه عوامل تیم، پرسنل و خانواده فولاد و هواداران خونگرم زرندی تبریک گفت.

او در خصوص انتخاب سرمربی تیم فولادزرند نیز در فاصله کم باقیمانده تا شروع لیگ‌برتر تصریح کرد: واقعیت این است که ما بلافاصله کمیته فنی باشگاه را برای انتخاب سرمربی تشکیل دادیم و با گزینه‌های مختلف بومی و غیربومی مطابق با آنچه در برنامه‌ریزی کلان باشگاه دیده‌ایم مذاکره کرده و از آنها برنامه گرفته‌ایم و انشاالله ظرف ۴۸ساعت آینده سرمربی را انتخاب و با نظر ایشان تیم را برای فصل آینده می‌بندیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: هیات‌مدیره باشگاه فولاد زرند در این مدت که صعود تیم به لیگ‌برتر مسجل شده شاید روزانه بالای ۱۲ساعت پیگیر برنامه‌ها و اجرایی کردن آنها است چراکه هرگز به حضوری کوتاه مدت در فوتسال فکر نکرده‌ایم و طوری انشاالله ورود می‌کنیم که سال‌ها در فوتسال و در کل ورزش حضور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: به لحاظ بودجه‌ای مشکلی نداریم اما به دنبال حضور هیجانی و پر سرو صدا در فوتسال نیستیم که مثلا بخواهیم یک سرمربی انتخاب کنیم و ۱۰بازیکن نامدار فوتسال ایران را جذب کنیم تا در جمع چهار تیم باشیم و در نهایت هم با پایان فصل خط و خبری از ما نباشد؛ اولویت اول‌مان را بر افتتاح و راه‌اندازی آکادمی‌های باشگاه و توجه به زیرساخت‌ها گذاشته‌ایم و سپس به سایر مقوله‌ها خواهیم پرداخت.

این مسئول حفظ سهمیه لیگ‌برتری فولاد زرند را در اولین سال حضور را هدفگذاری سال اول این باشگاه دانست و گفت: ما به دنبال این هستیم که باشگاه را ویترین استعدادهای ناب استان کرمان و همچنین فرزندان خانواده‌های ۶هزار پرسنل خدوم فولاد در این شهر کنیم و با افتتاح آکادمی‌های فوتسال و فوتبال طوری عمل کنیم که هیچ خانواده‌ای دغدغه آسیب‌های اجتماعی و بی‌تحرکی خانواده خود را چه در بحث پیوستن به ورزش قهرمانی و چه به لحاظ ورزش همگانی نداشته باشد.

او در خاتمه در خصوص سالن میزبانی این تیم از حریفان لیگ‌برتری خود خاطرنشان کرد: سالنی که در آن رقابت‌های لیگ یک خود را انجام می‌دادیم به لحاظ رختکن و سرویس‌های بهداشتی امکانات استاندارد را نداشت و به همین خاطر با مساعدت شرکت فولاد و تعویض کف‌پوش سالن دانشگاه آزاد زرند انشاالله در آنجا میزبان حریفان خود خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهلازارعی دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

ب امیدماندگارشدنتون درلیگ برترانشالله خداخودش هواتونوداشته باشه فولادزرندافتخارکرمان انچه توانسته ایدلطف خدابوده است