کد خبر : 200421
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 14:34
-

جبلی:نمی‌توانیم با باشگاههای ثروتمند برای جذب بازیکن یا افزایش دستمزد رقابت کنیم /هدفگذاری ما قرار گرفتن جزو چهار تیم جدول است

جبلی:نمی‌توانیم با باشگاههای ثروتمند برای جذب بازیکن یا افزایش دستمزد رقابت کنیم /هدفگذاری ما قرار گرفتن جزو چهار تیم جدول است

مدیر عامل تیم فوتسال فرش آرا هم گفت: بودجه باشگاه ما محدود است و در نتیجه نمی‌توانیم با باشگاههای ثروتمند لیگ برای جذب بازیکن یا حتی افزایش دستمزد و حفظ بازیکنان خود رقابت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر عامل تیم فوتسال فرش آرا هم گفت: بودجه باشگاه ما محدود است و در نتیجه نمی‌توانیم با باشگاههای ثروتمند لیگ برای جذب بازیکن یا حتی افزایش دستمزد و حفظ بازیکنان خود رقابت کنیم.

احمد جبلی با بیان اینکه به دلیل محدودیت منابع و هزینه هرسال بازیکنان مختلف از تیم ما جدا می‌شوند افزود: امسال هم تاکنون چهار بازیکن تاثیرگذار تیم ما به تیمهای دیگر پیوستند.

وی ادامه داد: باشگاه سقف مشخصی دارد و نمی‌تواند بیش از آن هزینه کند. برای باشگاه اهمیت دارد که به تعهدات خود نسبت به مربیان و بازیکنان پایبند باشد، به همین خاطر پیشنهاد مبلغ کمتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر به بازیکنان ارائه می‌دهد.

مدیر عامل تیم فرش آرا گفت: تاکنون سه بازیکن جدید به خدمت گرفتیم و هدفگذاری ما برای فصل آتی قرار گرفتن جزو چهار تیم بالای جدول است.

وی افزود: حمایت هیات مدیره کارخانجات فرش آرا باعث شده چرخ فوتسال استان همچنان به حرکت خود ادامه دهد و هر سال استعدادهای مختلفی از این استان شکوفا شوند. استعدادیابی و پروش بازیکنان مستعد را در دستور کار داریم و امسال در رده نونهالان هم تیم داری خواهیم کرد.

جبلی با تشکر از حمایت های شهرداری و شورای شهر مشهد ادامه داد: در رشته‌های مختلف ورزشی تیمهایی با نام و حمایت شهرداری شهر خود در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند. باشگاه فرش آرا در طول سالهای فعالیت خود سعی کرده با توجه به اهمیت ورزش در اعتلای شور و نشاط اجتماعی، خدمت خود را بلند مدت به جوانان شهر ارایه کند که همراهی مدیران و مسوولان شهری پشتوانه مناسبی برای ریل گذاری این هدف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.