کد خبر : 200401
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 9:46
-

فرش آرا به دنبال حفظ هویت و ادعا !

فرش آرا به دنبال حفظ هویت و ادعا !

لیگ برتر فوتسال در فصل جدید طی هفته گذشته قرعه‌کشی شد و تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد چهار حریف ابتدایی خود را شناخت، این تیم در سه سال اخیر، خود را جزو مدعیان قهرمانی نشان داده و امسال نیز به دنبال حفظ هویت و ادعای خود است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال در فصل جدید طی هفته گذشته قرعه‌کشی شد و تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد چهار حریف ابتدایی خود را شناخت، این تیم در سه سال اخیر، خود را جزو مدعیان قهرمانی نشان داده و امسال نیز به دنبال حفظ هویت و ادعای خود است.

قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ۲۱ تیر ماه به میزبانی باشگاه گیتی پسند اصفهان با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ برتر و مسوولان سازمان لیگ انجام شد.

بر این اساس مسابقات از چهاردهم مرداد ماه با حضور ۱۴ تیم و در یک گروه به مدت ۲۶ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

فصل گذشته مسابقات در ۲ گروه هفت تیمی برگزار شد و سه تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند تا قهرمان لیگ مشخص شود که در نهایت تیم مس سونگون به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم گیتی پسند اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم‌های سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود از هفتم مرداد ماه آغاز شود، اما به خاطر حضور تیم ملی در تورنمنت هشت جانبه تایلند این بازی‌ها با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده و مشخص شدن چهار هفته نخست لیگ، تیم فرش آرا ابتدا به عنوان مهمان به ترتیب با تیم‌های فولاد زرند ایرانیان، کراپ الوند و گیتی پسند دیدار خواهد کرد و در هفته چهارم میزبان تیم راگای شهر ری خواهد بود.

تیم فرش آرا در سال ۹۶، رتبه ششم و پیش از آن فصل را با کسب مقام هشتم، یازدهم و هفتم به پایان رسانده بود اما در سال ۹۷ و همچنین سال ۹۸ در رتبه سوم جدول قرار گرفت و پارسال نیز در گروه خود به مقام دوم دست یافت و در مرحله نهایی لیگ برتر مقام چهارم لیگ را به دست آورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.