کد خبر : 200451
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 11:32
-

مجیدی پور: رقم قرار داد بازیکنان فوتسال خیلی پایین است/ انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست

مجیدی پور: رقم قرار داد بازیکنان فوتسال خیلی پایین است/ انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست

بازیکن فصل گذشته تیم فرش آرای مشهد از شرایطش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امین مجیدی پور بازیکن فصل گذشته فرش آرا در مورد علت جدایی اش از این تیم گفت: فرش ارا تیم خوبی است اما من با توجه به مشکلات خانوادگی نتوانستم در این تیم بمانم و بازیکن آزاد هستم.امیدوارم مسئولین شهر مشهد بیشتر به این تیم توجه و کمک کنند.

وی در مورد عدم دعوتش به تیم ملی تاکید کرد: ناامید نیستم و من تمام تلاشم را می کنم به تیم ملی دعوت شوم و اینکه چرا دعوت نمی شوم نظر سرمربی تیم ملی و کادر فنی است و قطعا انها بهترین تصمیم را می گیرند.

مجیدی پور در مورد رقم قرارداد فوتسالی ها گفت: رقم قرار داد بازیکنان فوتسال خیلی پایین است و در آخر حداقل ۲۰درصد از همان هم نمی دهند که امیدوارم شرایط بهبود پیدا کند.

بازیکن سابق تیم منصوری در مورد وضعیت این تیم اذعان داشت: کمتر از ۲۰ روز به شروع لیگ مانده اما هنوز تیم پرطرفدار شهید منصوری هیچ اقدامی نکرده و این به ضرر جوانهای این شهر است و امیدوارم مسئولین به فکر باشند.

 وی در پایان در مورد پیش بینی اش از عملکرد ایران در جام جهانی اذعان داشت: تیم ملی درحال حاصر جزو بهترین تیمهای دنیاست. ما در دوره قبل تیم سوم دنیا شدیم و باید بازیهای دوستانه زیادی انجام بدهیم و امادگی لازم برای جام جهانی داشته باشیم چون جام جهانی شوخی بردار نیست. مردم ایران از تیم ملی فوتسال انتظارات زیادی دارند که انشاالله بادست پر برمیگردند چون لایق بهترین ها هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.