کد خبر : 200688
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 18:29
-

حمایت شمسایی از عملکرد تیم‌ملی فوتسال پیش از جام جهانی

حمایت شمسایی از عملکرد تیم‌ملی فوتسال پیش از جام جهانی

نایب رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم‌ملی در دو بازی مقابل تیم‌های لیتوانی و تاجیکستان قدرت خود را به رخ حریفانش در جام‌جهانی۲۰۲۱ کشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد اردوی تیم ملی فوتسال که در تورنمنت هشت جانبه تایلند حضور دارد اظهار داشت: با توجه به شرایط ویروس کرونا و عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم‌ملی، بعد از مدتها تورنمنت تایلند خیلی می‌تواند قبل از رقابت‌های جام‌جهانی۲۰۲۱ لیتوانی که قرار است در شهریور برگزار شود کمک کند.

وی گفت: شرایط ویروس کرونا اکثرا بازی‌های تیم‌ملی را لغو کرد و حتی بازی‌‌‌های آسیایی نیز به تعویق افتاده است. تورنمنت تایلند در این شرایط و قبل از برگزاری جام جهانی می‌تواند به سرمربی تیم‌ملی کمک کند که بازیکنان اصلی خود را انتخاب و تیم را قبل از رقابت‌های جهانی محک جدی بزند.

نائب رئیس کمیته فوتسال در مورد عملکرد تیم‌ملی در دو بازی اخیر در تورنمت تایلند، گفت: در دو بازی که تیم‌ملی در مقابل تیم‌های لیتوانی و تاجیکستان برگزار کرد، بدون هیچ گل خورده‌ و با آوراژ گل  ۱۲+ در صدر گروه دوم قرار گرفت و این موضوع  نشان از عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی دارد. بازیکن‌‌‌‌مان در این دو بازی قدرت فوتسال ایران را به رخ دیگر رقیبان در جام جهانی کشیدند و فارغ از هر نتیجه که به دست بیاید، این تورنمنت خیلی می‌تواند به تیم ملی ما کمک و ما را به آمادگی برای ۶ بازی جام جهانی نزدیک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.