کد خبر : 200682
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 17:26
-

مسئولان مازندرانی مانع حضور اسپانسر برای قدیمی‌ترین تیم فوتسال کشور/شهروند ساری در آستانه انحلال!

مسئولان مازندرانی مانع حضور اسپانسر برای قدیمی‌ترین تیم فوتسال کشور/شهروند ساری در آستانه انحلال!

درحالیکه فصل جدید لیگ برتر تا چند روز دیگر شروع می‌شود،تیم شهروند ساری بعلت مشکلات فراوان و عدم حمایت مسئولان در آستانه انحلال قرار گرفته است!

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهروند و یا همان راه ساری سابق که قدیمی‌ترین و شاید پرطرفدارترین تیم فوتسال کشور باشد، در آستانه شروع فصل جدی لیگ برتر،در وضعیت بدی به سر می‌برد. همین مسئله ما را بر آن داشت تا در گزارشی به این مورد بپردازیم.
درحالیکه فصل جدید لیگ برتر فوتسال کمتر از ده روز دیگر آغاز می‌شود و اغلب تیم‌ها تمرینات خود را آغاز و برخی از تیم‌ها نیز درحال یارگیری هستند اما شهروند ساری در خواب زمستانی عمیقی فرو رفته و هنوز تکلیف تیم دادن آن‌ها مشخص نشده است.
البته نماینده ساری در اکثر سال‌های اخیر در روزهای پایانی تیم خود را جمع و روانه مسابقات می‌کردند اما گویا قضیه امسال کمی متفاوت به نظر می‌رسد.
شهروندی‌ها که چند فصل اخیر با حمایت شهرداری و شورای شهر ساری و نیز حمایت مدیرعامل خود تیم‌داری می‌کردند، پس از انحلال شورای شهر ساری و پایان حمایت‌های شهرداری و شورای شهر از این تیم، فصل گذشته را با هزینه شخصی سعید نجاریان مدیرعامل خود در لیگ شرکت کردند.
نجاریان که از ابتدای شکل گیری تیم فوتسال ساری در لیگ برتر کشور در رأس مدیریت این تیم حضور دارد، شرایط بسیار سختی را در فصل گذشته سپری کرد بگونه‌ای که حتی از کوچکترین حمایتی توسط مسئولان شهری و استانی بهره‌مند نشد!
بر اساس شنیده‌ها حتی دو نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی کشور که وعده حمایت دویست میلیون تومانی را داده بودند، به وعده خود عمل نکرده و سایر مسئولان شهری و استانی نیز هیچ حمایت مالی و دلگرم کننده‌ای از این تیم با قدمت نداشتند.
نکته اصلی اینجاست که تا زمانی که سعید نجاریان در شورای شهر ساری حضور داشت، در تمامی مسابقات شهروند که در ساری برگزار می‌شد، جایگاه ویژه سالن سیدرسول حسینی ساری جای سوزن انداختن هم نبود و مسئولان مختلف شهری و استانی در سالن حاضر می‌شدند تا خودی نشان دهند اما پس از اینکه سعید نجاریان از شورای شهر ساری خارج شد، در اتفاقی جالب و شاید نادر، در فصل گذشته و در تمامی بازی‌های شهروند جایگاه ویژه سالن سیدرسول حسینی شاهد حضور هیچ مسئول رده بالایی نبود و حتی در تمرینات این تیم نیز هیچکدام از مسئولین حضور نیافتند.
از اطراف تیم شهروند شنیده می‌شود نه تنها مسئولان شهری و استانی حمایتی از این تیم نمی‌کنند، بلکه مانع حضور اسپانسر برای این تیم نیز می‌شوند!
تمامی این مسائل در کنار هزینه‌های بسیار زیاد تیم‌داری در سطح اول فوتسال کشور، شرایط را برای حضور تیم با ریشه و پرطرفدار شهروند ساری در لیگ برتر سخت و سخت‌تر کرده است.
حال باید منتظر ماند و دید نماینده پرطرفدار شمال کشور و قدیمی‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال در لیگ جدید که تا چند روز دیگر آغاز می‌شود حضور خواهد یافت یا این تیم نیز به سرنوشت شن‌سا ساوه،فولاد ماهان اصفهان و دبیری تبریز دچار می‌شود.
نکته‌ای که مُسَلّم به نظر می‌رسد، سعید نجاریان مدیرعامل تیم شهروند سهمیه تیمش را نمی‌فروشد و در صورت عدم حضور اسپانسر، عطای تیم‌داری را به لقایش می‌بخشد و تیم را منحل می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.