کد خبر : 200745
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 12:12
-

آیا مشهد در لیگ‌برتر فوتسال ۲ نماینده خواهد داشت؟

آیا مشهد در لیگ‌برتر فوتسال ۲ نماینده خواهد داشت؟

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان‌رضوی گفت: امتیاز تیم منصوری قرچک به مشهد حداقل تا این لحظه واگذار نشده و مدرکی در این خصوص نیز وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید طیبی در پاسخ به این سوال که آیا از مشهد دو تیم در لیگ‌برتر فوتسال فصل آتی حضور خواهند داشت؟ اظهار کرد: فرش‌آرا در حال حاضر تنها نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال در فصل آتی است.

وی در خصوص انتشار اخباری پیرامون فروش امتیاز تیم منصوری قرچک به دیگر نماینده مشهد تاکید کرد: هیچ نامه، خبر موثق و نقل‌وانتقالی دال بر اینکه چنین اتفاقی در هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت شده باشد یا نامه‌ای از واگذاری امتیاز اداره ورزش‌وجوانان شهرستان قرچک به ما و اداره کل‌ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ارسال شده باشد، وجود ندارد.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: در فضای مجازی خواندم که امتیاز منصوری قرچک به مشهد واگذار شده و تیم مشهدی نیز در حال تمرین است، اما تمام این‌ها فقط در فضای مجازی و به صورت شفاهی مطرح شده و هیچ‌گونه خبر تاییدشده‌ای در این زمینه وجود ندارد.

طیبی گفت: مسئولین تیمی که قرار است نماینده دوم مشهد در لیگ برتر فوتسال باشند را تاکنون نه دیده‌ایم و نه با آن‌ها صحبت کرده‌ایم. اگر امتیازی بخواهد وارد استان شود، طبیعتا باید با همکارانم در هیات فوتبال استان یا با بنده به عنوان مسئول کمیته فوتسال هیات استان جلسه‌ای ترتیب داده شود، اما تا این لحظه این اخبار در فضای مجازی می‌چرخد و هیچ صحبتی در این خصوص به صورت رسمی مطرح نشده است.

وی با اشاره به تمرینات باشگاه ایران جهان مشهد تصریح کرد: باشگاه ایران جهان نماینده سال‌های گذشته مشهد در لیگ یک بوده است و فقط تیم‌های چیپس کامل و مقداد، نماینده‌های مشهد در فصل گذشته لیگ یک فوتسال کشور بودند.

طیبی در خصوص موضع هیات فوتبال خراسان رضوی برای تیم‌داری دو تیم مشهدی در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: در سال گذشته ۳۷ نماینده کشوری در تمام رده‌های مختلف سنی لیگ‌های فوتسال کشوری داشتیم. این یک رکورد بی‌سابقه برای خراسان رضوی محسوب می‌شود. حضور نماینده‌های خراسان رضوی در لیگ‌های کشوری خوب است، اما باید بدانیم که با چه شرایطی می‌خواهیم در لیگ کشوری نماینده داشته باشیم. دوستان باید با ما جلسه بگذارند که توانایی و بنیه مالی آنان را ارزیابی کنیم. تیم‌داری در لیگ‌برتر شوخی‌بردار نیست و نیاز به یک بنیه قوی مالی دارد.

وی گفت: پس از بررسی بنیه مالی و نیروهای انسانی تیمی که خواهان حضور در لیگ برتر است، هیات فوتبال موضع خود را اعلام خواهدکرد. خراسان رضوی به لحاظ بازیکن همیشه در فوتسال کشور حرف زیادی برای گفتن داشته، اما اینکه اتفاقی بدون برنامه رخ دهد، اصولی نیست. اگر اسپانسر خوبی پای کار باشد قطعا استقبال خواهیم کرد، اما در اکثر مواقع اسپانسرها هم در هفته‌های دوم و سوم لیگ، تیم را رها کرده‌اند. نباید اتفاقی رخ دهد که فوتسال خراسان رضوی زیر سوال برود.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: قرچک یکی از شهرهای فوتسالی ایران است. در اخباری که در فضای مجازی منتشر شده با واگذاری امتیاز تیم منصوری قرچک مخالفت کرده‌اند و هواداران این باشگاه بیانیه صادر و از مسئولین خود درخواست حمایت کرده‌اند. دو هفته دیگر لیگ برتر فوتسال آغاز می‌شود و با توجه به زمان اندک باقیمانده تا آغاز لیگ، واگذاری امتیاز تیم قرچک به مشهد سخت خواهدبود. هیچ مسئول و مدیرکل استانی به راحتی اجازه نمی‌دهد امتیاز یک تیم لیگ برتری از شهر و استانش به راحتی خارج شود.

طیبی گفت: تجربه چنین اتفاقی را سال‌های گذشته در مشهد داشتیم. تیمی تحت عنوان پرسپولیس مشهد تشکیل و بزرگان ایران از جمله آقای شمس، بی‌غم و افضل به عنوان کادرفنی در این تیم حضور یافتند. به عنوان بازیکن در آن تیم حضور داشتم. بهترین بازیکنان ایران و دو سه بازیکن لژیونور نیز جذب کردند. یک ماه نیز تمرین کردیم و به دنبال خرید امتیاز تیم تازه لیگ برتری شده گیتی‌پسند نوین اصفهان بودیم که در دقیقه ۹۰ این نقل‌وانتقال به سرانجام نرسید. خیلی بهتر است در ابتدا کارهای نقل‌وانتقال امتیاز تیم‌ها انجام شود، سپس به باقی کارها و تمرینات بپردازند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.