کد خبر : 200755
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 12:52
-

دو روز تا فوتسالی شدن سپاهان اصفهان !

دو روز تا فوتسالی شدن سپاهان اصفهان !

رییس هیئت فوتبال شهرستان بهبهان گفت: متاسفانه هیچکس برای تامین بودجه با ما همکاری لازم را نداشت و ما مجبور به فروش امتیاز تیم اهورا به استان اصفهان شدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس هیئت فوتبال شهرستان بهبهان گفت: متاسفانه هیچکس برای تامین بودجه با ما همکاری لازم را نداشت و ما مجبور به فروش امتیاز تیم اهورا به استان اصفهان شدیم.

 رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهبهان با بیان اینکه برای حفظ تیم اهورا در استان، حاضر بودیم امتیاز آن را به صورت اقساط به متقاضی در خوزستان انتقال دهیم چرا که علاقمند بودیم امتیاز تیم اهورا در خوزستان بماند، افزود: متاسفانه به دلیل نبود حامی مالی برای تامین بودجه مورد نیاز تیم ، امکان فعالیت تیم اهورا در این استان وجود نداشت و ما مجبور به فروش امتیاز آن به استان اصفهان شدیم .

محمدرضا آذرحزین با اشاره به اجرای مراحل اداری انتقال امتیاز تیم اهورا بهبهان به اصفهان تا ۴۸ ساعت آینده اضافه کرد: تیم اهورا بهبهان درفصل گذشته نیز با مشکلات فراوانی در لیگ برتر شرکت کرده بود و افزایش هزینه‌ها باعث شده است مالک این تیم تصمیم به فروش امتیاز اهورا بگیرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهبهان با بیان اینکه بازیکنان بومی و آینده داری در سال‌های اخیر در تیم اهورا رشد کردند، اظهار داشت: واگذاری این تیم باعث می‌شود استعداد‌های بسیاری در این رشته ورزشی به هدر بروند.

باشگاه سپاهان اصفهان با خرید امتیاز تیم اهورا بهبهان درمسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

ملی حفاری اهواز تنها نماینده خوزستان درلیگ برتر فوتسال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.