کد خبر : 200753
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 13:33
-

طیبی اورجینال ، همه کاره تیم دوم مشهد

طیبی اورجینال ، همه کاره تیم دوم مشهد

مصطفی طیبی به‌اندازه حسین طیبی چهره شناخته‌شده‌ای برای مردم نیست، اما نامی آشنا برای اهالی فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،با انتقال امتیاز تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک به خراسان‌رضوی، مشهد در فصل اینده رقابت‌های لیگ برتر دو تیم خواهدداشت.

امتیاز تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک در آستانه واگذاری به مشهد است و اگر این اتفاق بیفتد، بعد از ۶ سال دوباره ۲ تیم از مشهد در لیگ‌برتر حضور خواهند داشت. بعد از ۲ سالی که تیم فوتسال فردوسی در لیگ‌برتر کشور حضور داشت، حالا زمزمه‌های تشکیل یک تیم جدید در مشهد به گوش می‌رسد تا در کنار تیم فرش‌آرا، حضور مشهدی‌ها در سطح اول فوتسال کشور را پررنگ‌تر کند. این تیم که هنوز مراحل ابتدایی شکل‌گرفتنش را سپری می‌کند، تا تیم‌شدن باید چند قدم دیگر هم بردارد، اما روی کاغذ همه‌چیز خوب پیش می‌رود و شاید تا آخر همین هفته خبر حضور این تیم که فعلا هیچ اسمی ندارد، در لیگ‌برتر قطعی شود.

یک تیم مشهدی به‌جای تیم منصوری

تیم تازه‌تأسیس مشهدی آن‌چنان که گفتیم هنوز اسمی ندارد و قرار است جایگزین تیم شهیدمنصوری قرچک شود. تیم قدیم شهر قرچک ورامین در استان تهران قدمتی طولانی در فوتسال کشور دارد و سابقه قهرمانی در ایران و نایب‌قهرمانی آسیا را هم دارد. این تیم چندسالی از لیگ‌برتر دور بود و سال گذشته هم که به لیگ‌برتر برگشت، مشکلات مالی فراوانی داشت. همین موضوع باعث شده است مسئولان این تیم به‌صرافت فروش امتیاز شهیدمنصوری بیفتند که دراین‌میان یک مشتری از مشهد پای کار آمده است و این‌طور که گفته می‌شود، چک یک‌میلیارد و ۵۰۰ هزار تومانی خرید امتیاز این تیم را داده است.

 

حسین اسلامی که خودش از فوتسالیست‌های سابق مشهد است و امسال مدتی مربی تیم پاس در لیگ دسته ۳ فوتسال کشور بود، یک سمت این ماجراست. او با حمایت یکی از دوستانش کار‌های خرید امتیاز شهیدمنصوری را انجام داده و دنبال جمع‌کردن بازیکنان با محوریت مصطفی طیبی است. طیبی بازیکن سابق تیم‌ملی فوتسال و یکی از باسابقه‌ترین فوتسالیست‌های مشهد است که آخرین‌بار در لیگ عراق و قبل از آن در تیم‌های مختلف ایران ازجمله همین شهیدمنصوری بازی کرده است.

مأموریت تشکیل تیم برعهده طیبی اورجینال

مصطفی طیبی به‌اندازه حسین طیبی چهره شناخته‌شده‌ای برای مردم نیست، اما نامی آشنا برای اهالی فوتسال است. بعد از سال‌ها بازی در سطح ملی و باشگاهی و کسب افتخارات متعدد، در سی‌وچهارسالگی به مشهد برگشته است و می‌خواهد به حسین اسلامی برای جمع‌کردن این تیم کمک کند. این‌دو قرار است از همه ظرفیت‌های فوتسال مشهد در حوزه استانی استفاده کنند و بازیکنان مشهدی را که در تیم‌های مختلف کشور پخش شده‌اند، دورهم جمع کنند.

 

ناصر عجم، رحمان سارانی، ابراهیم حاجتی، علی اسعدی، امین رئیسی، محمد عیدی، محمد پیکان، سروش احمدنیا و مسعود سعادتی که جملگی از باتجربه‌های فوتسال هستند، در کنار جوانانی مثل سجاد امانی و ابوالفضل مینویی که امسال با زندی‌بتن کلاردشت به لیگ‌برتر آمدند، گزینه‌های مدنظر مصطفی طیبی هستند تا در کنار خودش و چند بازیکن بومی و غیربومی دیگر تشکیل‌دهنده تیم دوم مشهد در لیگ‌برتر باشند؛ تیمی که نامش وامدار اسپانسری است که ظاهرا قرار است بعد از قطعی‌شدن انتقال امتیاز تیم از تهران وارد کار شود. سرمربی این تیم خود حسین اسلامی است و شنیده می‌شود کمک اول او منصور مولایی، مربی سابق تیم فوتسال فردوسی، است که او هم سابقه سال‌ها بازی برای تیم شهیدمنصوری را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.