کد خبر : 200774
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 14:36
-

بر اساس سیاستهای باشگاه از بازیکنان بومی و جوان استفاده می کنیماصفهان

عراقی زاده: فوتسال ملک شخصی کسی نیست که دیگران ورود نکنند / ورودی از تیم های پایه به بزرگسالان همچنان بازخواهد بود

عراقی زاده: فوتسال ملک شخصی کسی نیست که دیگران ورود نکنند / ورودی از تیم های پایه به بزرگسالان همچنان بازخواهد بود

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند از سیاست های این باشگاه در رده پایه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در خصوص تیم های پایه گیتی پسند گفت : باشگاه گیتی پسند بر اساس رسالت خود علاوه بر فوتسال بزرگسالان در سه رده نوجوانان ، جوانان و امید و در بالاترین سطح کشور حضور مقتدرانه دارد.
عراقی زاده گفت : اولویت ما استفاده از تمام پتانسیل استان اصفهان در این رده ها می باشد که به سرمربیانمان نیز گفته ایم اول ، دوم و سوم انتخابتان از داخل استان باشد و درصورتیکه در پستی به مشکل خوردید با مشورت مشاورین فنی بازیکن خارج استان انتخاب شود.
وی افزود : بر اساس سیاستهای باشگاه در خصوص استفاده از بازیکنان بومی و جوان اصفهان و استفاده آنها در تیم بزرگسالان بزودی لیست بازیکنان رده زیر ۲۳ سال ، امید و جوانان باشگاه که با تشخیص سرمربی بزرگسالان به این تیم خواهند پیوست اعلام می شود و این ورودی از تیم های پایه به بزرگسالان همچنان بازخواهد بود که با تعامل بین مربیان بزرگسالان و تیم های پایه نفرات دارای استعداد از چشم به دور نباشند.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت : در انتخاب اعضاء کادر فنی تیم هایمان نیز از مربیان زحمتکش اصفهان انتخاب نموده ایم و سعی می کنیم بر اساس یک پرسه چندین ساله از این مربیان و با توجه به توانائیشان در رده های بالاتر نیز استفاده کنیم همانطور که امسال از مربیان قبلی امیدمان در بزرگسالان بهره می بریم.
عضو هیات مدیره گیتی پسند گفت : از مربیان و مسئولین سایر باشگاههای اصفهان نیز ممنونیم که بازیکنان نخبه خود را برای کمک به تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر در اختیار ما قرار خواهند داد تا بتوانیم در رقابتهای کشوری از تمام ظرفیت اصفهان استفاده کنیم البته ما نیز بر اساس مصوبه هیات مدیره به باشگاه هائی که با ما تعامل دارند امکانات ورزشی خواهیم داد و به آنها در این زمینه کمک خواهیم کرد.
عراقی زاده در پایان در خصوص حضور باشگاههای دیگر در استان در رشته فوتسال گفت : هر کس بتواند در فوتسال یا هر رشته ای به جوانهای این شهر کمک کند را باید سپاسگذار بود و فوتسال نیز ملک شخصی کسی نیست که دیگران ورود نکنند و این به پیشرفت فوتسال اصفهان کمک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.