کد خبر : 200730
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 8:07
-

افضل: نمی‌خواستم سهمیه لیگ‌برتری بخریم/ هیات‌مدیره مخالفت کند در لیگ یک شرکت می‌کنیم

افضل: نمی‌خواستم سهمیه لیگ‌برتری بخریم/ هیات‌مدیره مخالفت کند در لیگ یک شرکت می‌کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان که فصل گذشته مس سونگون را به قهرمانی لیگ برتر فوتسال رساند، توضیحاتی درباره فعالیت طلایی‌پوشان در فوتسال ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل درباره خبر واگذاری امتیاز تیم اهورا بهبهان به باشگاه سپاهان در فصل آینده لیگ برتر فوتسال، گفت: ما از ابتدا به دنبال سهمیه تیم لیگ دسته اولی بودیم و نمی‌خواستیم سهمیه تیمی از لیگ برتر را بخریم. اگر هیئت مدیره قبول کند که برای خرید سهمیه یک تیم لیگ برتری تلاش کنیم، در این باره اقدام خواهیم کرد.

وی در مورد وضعیت کادر فنی تیم فوتسال سپاهان تصریح کرد: اصفهان مربیان خوبی دارد که هدایت تیم را بر عهده بگیرند. من هم در کنار آنها خواهم بود. باید تیم خوبی ببندیم تا از لیگ دسته اول بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و در هیئت مدیره مشخص می‌شود از بازیکنان بومی استفاده کنیم یا بازیکنان غیربومی هم به خدمت درآوریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان با بیان اینکه تمرینات زردپوشان به زودی آغاز خواهد شد، اظهار داشت: امیدوارم هیئت مدیره بپذیرد که سهمیه لیگ برتری بخریم. البته لیگ برتر روز ۱۴ مرداد آغاز می‌شود و زمان زیادی پیش رو نداریم. نمی‌دانیم چه زمانی بازیکن بگیریم و باید نفراتی در شأن نام سپاهان جذب کنیم. اگر هم هیئت مدیره با حضور در لیگ برتر مخالفت کند، در لیگ دسته اول شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.