کد خبر : 200736
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 10:48
-

جاوید: ایران در دو بازی قبلی تیم برتر زمین بود

جاوید: ایران در دو بازی قبلی تیم برتر زمین بود

ملی‌پوش ارزشمند تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: تورنمنت تایلند می‌تواند محک بسیار خوبی در آستانه جام جهانی برای فوتسال ما باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید در ابتدا گفت: درخصوص تورنمنت تایلند با توجه به اینکه تیم ملی در دو سال گذشته تورنمنت مهمی نداشت و در دو سال اخیر نیز بازی تدارکاتی زیادی انجام نداده است و بازیکنان از یکدیگر دور بوده اند، بازیکنانی که تجربه کمتری دارند در این بازی ها می‌توانند به تیم ملی کمک کنند تا خودمان را محک برنیم. 

ملی‌پوش باتجربه فوتسال کشورمان افزود: با وجود اینکه تیم‌های درجه یک دنیا در این تورنمنت حضور ندارند، اما می‌تواند تورنمنت بسیار خوبی در آستانه جام جهانی برای فوتسال ما باشد. تا در این مدت و با بهره گیری از تجربه بازیکنان بتوانیم حضور موفقی داشته باشیم. دو بازی تا الان انجام دادیم، لیتوانی که میزبان جام جهانی است و در دیگر مسابقه نیز مقابل تاجیکستان به میدان رفتیم. در هر دوبازی تیم ایران تیم برتر زمین بود. به نظرم بازی بسیار خوبی بود. هرچه جلوتر برویم کیفیت بازی بچه ها بهتر می‌شود و می‌توانیم با هماهنگی بیشتر و آمادگی بهتر در جام جهانی حضور پیدا کنیم . امیدوارم در نهایت این تورنمنت به ما کمک شایانی کند تا در جام جهانی کیفیت بهتری از خودمان نشان دهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.