کد خبر : 200822
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 11:57
-

جوان:انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم/از عملکردم در فصل گذشته رضایت دارم

جوان:انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم/از عملکردم در فصل گذشته رضایت دارم

بازیکن جوان تیم سن ایچ از وضعیتش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا جوان بازیکن فصل گذشته سن‌ایچ ساوه در گفتگویی کوتاه با Fut5al گفت:فصل گذشته فکر کنم از لحاظ فوتسالی فصل خوب و موفقی را سپری کرده باشم و به شخصه از عملکرد خودم رضایت داشتم.

وی ادامه داد: در رابطه با تیم ملی باید بگویم در گروه سختی قرار گرفته و کار دشواری در جام جهانی خواهد داشت ولی ما ایرانیم و یکی از قطبهای فوتسال جهان هستیم و انتظارات از تیم ما بالاست. آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام جهانی دارم و امیدوارم به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.
جوان در مورد عدم دعوتش به تیم ملی تاکید کرد: من ۳ سال در اردوهای داخلی و خارجی در خدمت تیم ملی بودم ولی باتوجه به مشکل خدمت سربازی که داشتم، نیم فصل اول نتوانستم در خدمت تیم باشگاهی ام باشم و این مسئله باعث شد یک مقدار از شرایط مسابقه دور بمانم . از عملکردم در نیم فصل دوم مسابقات فصل گذشته رضایت داشتم و انتظار داشتم مجددا به تیم ملی دعوت شوم ولی نظر کادر فنی تیم ملی بوده که من را دعوت نکند و من هم ا به نظرشان احترام می گذارم.
وی ادامه داد: امسال با اینکه چند تا پیشنهاد از تیم های دیگر داشتم ولی با تیم خوب سن ایچ تمدید کردم.
جوان با بیان اینکه یک ماهی می‌شود که تمرینات را زیر نظر محسن حسن زاده شروع کردیم گفت: یک اردوی خیلی خوب در انزلی داشتیم که خیلی کمک  به ما کمک می کند که  در لیگ در شرایط خیلی خوب باشیم.تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اماده شروع لیگ هستیم ولی قطعا کار سختی در پیش داریم و تمام تلاشمان را می کنیم که رتبه خوبی به دست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.