کد خبر : 200827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 16:51
-

صانعی، دوباره در کسوت مدیرفنی فوتسال زنان

صانعی، دوباره در کسوت مدیرفنی فوتسال زنان

صانعی مدیر فنی بانوان شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال زنان ایران با دو قهرمانی متوالی در جام ملت‌های آسیا بر بام فوتسال زنان قاره آسیا ایستاده، اما با این‌حال این تیم در یکسال گذشته شرایط خوبی را سپری نکرده و در بلاتکلیفی مطلق، بدون انجام اردوی آماده‌سازی و حتی انتخاب اعضای کادرفنی روزهای خود را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته، آن‌هم در شرایطی که رقبایی چون ژاپن که رقیب اصلی ایران در راه قهرمانی جام ملت‌ها به شمار می‌آید، به رغم شرایط کرونایی توانسته اردوهای خوبی را پشت سر بگذارد.

پس از تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال، یکی از وعده‌های سیده شهره موسوی نایب رئیس جدید زنان این بود که به‌زودی تیم ملی فوتسال زنان نیز تعیین‌تکلییف خواهد شد؛ در گام اول و با توجه به در پیش بودن مسابقات تیم ملی فوتبال زنان، این تیم به همراه رده‌های پایه ملی کادرفنی خود را شناختند و اردوهای آماده‌سازی آغاز شد.

پس از ساماندهی به تیم ملی فوتبال زنان، موضوع تیم ملی فوتسال زنان در اولویت قرار گرفت؛ پس از رایزنی‌های پرشمار، سرانجام علی صانعی که در ۲ دوره قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا (۲۰۱۵ و ۲۰۱۸) مدیر فنی تیم ملی بود، بار دیگر پذیرفت تا در کسوت مدیرفنی تیم ملی فوتسال زنان فعالیت کند و توافق نهایی میان او و موسوی شکل گرفت تا صانعی این‌گونه در نقش مدیرفنی بار دیگر به تیم ملی فوتسال زنان بازگردد.

پس از این توافق، لیستی ۸ نفره از مربیان برجسته فوتسال زنان ایران مشخص شد و از روز دوشنبه و پس از تعطیلات یک هفته‌ای تهران، در محل فدراسیون فوتبال و با حضور سیده شهره موسوی و علی صانعی، مذاکرات برای انتخاب سرمربی تیم‌های ملی بزرگسال و هم‌چنین جوانان آغاز شد و یک به یک کاندیداهای سرمربیگری، برنامه‌های خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند.

امروز آخرین نفرات به فدراسیون مراجعه کردند و در جلسه با نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و هم‌چنین مدیرفنی تیم ملی فوتسال زنان شرکت کردند و به نظر می‌رسد طی سه روز آینده و در روزهای آغازین هفته پیش‌روی، گزینه نهایی برای تصدی سرمربیگری تیم ملی بزرگسال فوتسال زنان از سوی فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد. ضمن آن‌که در کنار انتخاب سرمربی بزرگسال، سرمربی تیم ملی جوانان هم انتخاب می‌شود.

شهناز یاری، فاطمه شریف و نیلوفر اردلان سه گزینه مطرح برای هدایت تیم ملی فوتسال زنان هستند و ۵ گزینه دیگر (نرگس علوانی، معصومه رضازاده، رز جدیدی‌زاده، عاطفه رضایی و فروزان سلیمانی) احتمالا در کسوت سرمربی تیم ملی جوانان مذاکرات خود را با فدراسیون فوتبال انجام داده‌اند.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال زنان ایران اوایل شهریورماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت و سپس ملی‌پوشان فوتسال زنان باید خود را برای حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیا که اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، آماده کنند و جام ملت‌های آسیا که احتمالا شهریور یا آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، هدف‌گذاری بعدی تیم ملی فوتسال زنان است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.