کد خبر : 200913
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 15:47
-

ایران قهرمان تورنمنت قاره‌ای تایلند۲۰۲۱ شد/ پرکاس، رفیعی‌پور و عباسی؛ ره‌آورد تیم‌ملی پیش از جام‌جهانی لیتوانی

ایران قهرمان تورنمنت قاره‌ای تایلند۲۰۲۱ شد/ پرکاس، رفیعی‌پور و عباسی؛ ره‌آورد تیم‌ملی پیش از جام‌جهانی لیتوانی

تیم‌ملی فوتسال ایران با شکست تیم‌ملی تایلند در فینال تورنمنت تایلند به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی فوتسال ایران ظهر امروز از ساعت۱۴ در دیدار فینال رقابت‌های قاره‌ای تایلند به مصاف میزبان این رقابتها رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر و برخلاف بازی قبل، هماهنگ، به نتیجه پیروزی ارزشمند ۵ بر یک دست پیدا کند.

تیم محمد ناظم‌الشریعه در این بازی با گلری سینا پرکاس و سپردن پست عقب‌گیر به علیرضا رفیعی‌پور در این رقابت حساس شروع کرد و توانست نیمه اول را با پیروزی و با درخشش نفرات ترکیب جوان شده ایران به همراه عملکرد کم نظیر بهزاد عظیمی در مدت زمان کم بازی‌اش به رختکن برود. ایران با وجود ۵خطا شدن در یک دقیقه و ۳۰ثانیه به پایان تن به پنالتی دوم نداد و این پیروزی بدون دریافت گل را حفظ کرد.

نیمه دوم این بازی با حملات حساب شده ایران، موقعیت‌های زیادی را در مقابل تیم جلو آمده تایلند برای ملی‌پوشان به همراه داشت و علیرضا رفیعی‌پور در روز درخشش کم نظیر خود توانست بلافاصله گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر برساند.

تیم‌ملی تایلند در این بازی در ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه مانده به پایان دست به پاورپلی زد اما با توپ ربایی بازیکنان ایران، برای پنجمین بار و توسط فرهاد توکلی دروازه‌اش گشوده شد. ناظم الشریعه در این دقیقه سپهر محمدی را به جای سینا پرکاس به زمین فرستاد.

تلاش و اصرار زیاد تایلندی‌ها بر روی بازی پاورپلی باعث شد تا با یک اشتباه دروازه ایران در ۴ دقیقه به پایان بازی برای اولین بار به سود حریف گشوده شود.

تیم ملی ایران در این تورنمنت موفق به کشف توانایی‌های گلری چون سینا پرکاس و پتانسیل بالای علیرضا رفیعی‌پور برای جمع کردن پست عقب گیر تیم ملی ایران و شم بالای گلزنی سعید احمد عباسی در کنار سایر نفرات خوب ایران شد ضمن اینکه بهزاد عظیمی نیز با سه گل زیبای خود توانست جایگاهی برای خودش در تیم ناظم الشریعه دست و پا کند.

گفتنی است گل‌های این بازی را برای ایران بهزاد عظیمی (۲ گل)، علیرضا رفیعی‌پور (۲گل)، فرهاد توکلی به ثمر رساندند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۲

لطفا انتشار کدوم بازیکن با یه نیم بازی استعدادش کشف شده واقعا کن چرا مطلب جوری میزارید آدم خندش بگیره