کد خبر : 200961
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 14:11
-

ناظم‌الشریعه: هنوز برای جام جهانی لیتوانی خیلی کار داریم/ از بهترین‌های لیگ در تیم ملی استفاده می‌کنیم

ناظم‌الشریعه: هنوز برای جام جهانی لیتوانی خیلی کار داریم/ از بهترین‌های لیگ در تیم ملی استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است این تیم برای حضور موفق در جام جهانی لیتوانی نیاز به تمرینات و کار بیشتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره قهرمانی ایران در تورنمنت فوتسال تایلند اظهار داشت: تورنمنت خیلی خوبی بود. ما از مسابقات دور بودیم و یک ماه و نیم کارهای بدنی انجام دادیم. همین باعث شد آماده بازی باشیم و این تمرینات باید سرانجام خوبی پیدا می‌کرد. تورنمنت شیراز هم برگزار نشد و زمان تورنمنت تایلند هم تغییر کرد تا در این مسابقات شرکت کنیم. بازیکنان ما در این مسابقات رفته رفته باتجربه‌تر و هماهنگ‌تر شدند.

وی با اشاره به درخشش بازیکنان جوانی چون سینا پرکاس تصریح کرد: جوانان تیم در این مسابقات کنار بازیکنان باتجربه بازی کردند و برخی از آنها توانایی‌های خود را نشان دادند. برخی بازیکنان جوان هم نیاز به افزایش هماهنگی با تیم دارند. اینها چیزهایی بود که در تورنمنت تایلند به آن رسیدیم. ما هنوز برای جام جهانی لیتوانی خیلی کار داریم و پس از برگزاری چهار هفته از لیگ باید مجدداً بازیکنان را در اختیار داشته باشیم تا با تیمی کامل به جام جهانی برویم.

«خیلی مهم است که حمایت فدراسیون فوتبال و مدیران کشورمان پشت ما باشد»، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: تیم ملی سرشار از استعداد است و در یکی دو سال گذشته بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال و کرونا را داشتیم. این مسائل نباید باعث ایجاد مشکل برای تیم ملی شود و همه تلاش می‌کنیم بهترین اتفاقات برای ما بیفتد.

ناظم‌الشریعه به انتقادات از عدم جوانگرایی در تیم ملی هم اشاره و خاطرنشان کرد: همه باید بدانند تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین‌ها به جام جهانی بروند و بازیکنان باتجربه و جوان را به تیم ملی دعوت می‌کنیم. می‌گفتند در تیم ملی پوست‌اندازی نشده است، اما همه می‌بینند که بهترین‌های لیگ در تیم ملی هستند و از همه آنها استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.