کد خبر : 201041
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 21:28
-

علی افضل در گفتگو با Fut5al :

بقاء؟! سپاهان به کمتر از صدر لیگ‌برتر فوتسال قانع نیست/ روی نیمکت سپاهان نخواهم نشست/ تیم‌های دیگر فوتبال هم وارد فوتسال شوند

بقاء؟! سپاهان به کمتر از صدر لیگ‌برتر فوتسال قانع نیست/ روی نیمکت سپاهان نخواهم نشست/ تیم‌های دیگر فوتبال هم وارد فوتسال شوند

عضو هیات‌مدیره باشگاه فولاد سپاهان در پاسخ به اینکه این تیم در سال اول حضور آیا به دنبال بقاء خواهد بود گفت: همیشه گفته‌ام که هرگز به کمتر از قهرمانی فکر نمی‌کنم و همین امسال هم سپاهان به کمتر از صدر قانع نخواهد بود.

علی افضل پس از قطعی شدن حضور سپاهان در فصل آینده لیگ برتر فوتسال ایران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ابتدا باید نایب قهرمانی تیم فوتبال سپاهان را به مردم شریف اصفهان تبریک بگویم که کم از قهرمانی نداشت و یک عنوان فوق العاده ارزشمند برای هواداران شایسته ما بود.

عضو هیات‌مدیره سپاهان در خصوص انتقال امتیاز اهورا نیز تصریح کرد: عصر امروز کارهای مربوط به خروج از استان کمیسیون ماده ۵ امتیاز اهورا بهبهان تمام شد و ما تا الان فقط کادر فنی تیم را مشخص کرده‌ایم اما هنوز هیچ بازیکنی را ثبت و قطعی نکرده‌ایم و به همین خاطر نیز از کمیته فوتسال تقاضا داریم تا قدری مهلت بدهد تا ما بتوانیم اقدامات اولیه یک تیم را حداقل انجام دهیم.

او با بیان اینکه به دلیل عضویت در هیات‌مدیره روی نیمکت سپاهان در لیگ‌برتر نخواهد نشست گفت: کادر فنی خوبی از میان مربیان بومی برای سپاهان انتخاب کرده‌ایم که همگی دارای تجربه هستند و من هم کنار این تیم هستم اما هیچ مسئولیتی را نمی‌توانم بپذیرم چراکه در هیات‌مدیره باشگاه سپاهان حضور دارم.

افضل با بیان اینکه این تیم اولویتش بازیکنان اصفهانی است، متذکر شد: استان اصفهان پتانسیل‌های بالایی در فوتسال دارد و قطعا به بحث بازیکنان و کادر بومی اصفهان نگاه ویژه‌ای داریم ولیکن در برخی پست‌ها که نیاز باشد حتما بازیکن غیربومی هم خواهیم گرفت.

عضو هیات‌مدیره باشگاه سپاهان با تمجید از مدیران باشگاه در ورود به فوتسال متذکر شد: واقعا جای باشگاه بزرگ و پر پتانسیل سپاهان در فوتسال خالی بود و چه خوب است که دیگر تیم‌های لیگ ما مثل استقلال و پرسپولیس و پدیده و … نیز برنامه‌ریزی کرده و وارد این رشته پرطرفدار شوند که قطعا موجب جلب نظر هواداران آنها خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.