کد خبر : 201026
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 11:24
-

مدیرعامل اهورا:امسال قطعا در لیگ برتر نخواهیم بود/ نتوانستیم مشکلات مالی را حل کنیم

مدیرعامل اهورا:امسال قطعا در لیگ برتر نخواهیم بود/ نتوانستیم مشکلات مالی را حل کنیم

مدیرعامل باشگاه اهورا از واگذاری امتیاز این تیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ایمان دهین مدیرعامل باشگاه اهورا بهبهان در خصوص واگذاری امتیاز این تیم به اصفهان به خبرنگار ما گفت: سال گذشته با حمایت‌های مسئولین استانی و شهرستان علی‌الخصوص آقای مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی و آقای حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، توانستیم در لیگ برتر شرکت کنیم و با تلاش بازیکنان و کادر فنی در روز آخر مسابقات در لیگ برتر بمانیم و دل مردم شهر بهبهان را در این شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی برای حداقل چند ساعت شاد کنیم. ولی متاسفانه امسال با وجود برگزاری جلسات مختلف نتوانستیم مشکلات مالی را برطرف کنیم و با توجه به اینکه هیچ حامی مالی پیدا نکردیم تصمیم گرفتیم امتیاز تیم را واگذار کنیم.
وی در خصوص ادامه فعالیت باشگاه اهورا بهبهان گفت: انشالله در اسرع وقت برای حضور در لیگ‌های پایین‌تر تصمیم‌گیری می‌کنیم و همانند گذشته در کنار مردم خوب و وفادار بهبهان روزهای خوبی را تجربه خواهیم کرد.
مدیرعامل اهورا بهبهان در پایان گفت: به زودی و پس از انجام تمام مراحل اداری نقل و انتقالات تیم، از طریق روابط عمومی باشگاه، طی یک بیانیه با مردم خوب بهبهان صحبت خواهیم کرد. به هر حال امسال در لیگ برتر نیستیم و امید داریم با حمایت هواداران خونگرم بهبهانی دوباره به لیگ برتر بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.