کد خبر : 201005
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 9:43
-

جاوید ؛ از فراز و نشیب در لیگ تا آقای گلی تایلند

جاوید ؛ از فراز و نشیب در لیگ تا آقای گلی تایلند

بازیکن مشهدی تیم‌ملی، با به‌ثمررساندن ۷ گل آقای گل این مسابقات لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید، بازیکن مشهدی تیم‌ملی، با به‌ثمررساندن ۷ گل آقای گل این مسابقات لقب گرفت.

بازیکن سی‌وچهارساله تیم‌ملی فوتسال در تورنمنت تایلند نه‌تنها بار‌ها پایش به گل‌زنی باز شد، بلکه بعد از مدت‌ها توانست نمایشی در حدواندازه تیم‌ملی ارائه کند و نشان دهد دوباره به روز‌های اوجش نزدیک شده است. جاوید بعد از ۴ سال آقای گلی پیاپی لیگ‌برتر فوتسال ایران، فصل قبل قاعده را به سعید احمدعباسی باخت و عنوان آقای گلی را به او واگذار کرد. جاوید فصلی نه‌چندان خوب را در کراپ قزوین سپری کرد، اما در بازگشت دوباره به تیم‌ملی توانست نمایشی به‌مراتب درخشان‌تر از همشهری‌اش حسین طیبی داشته باشد.

ایران در تورنمنت تایلند شروع خوبی داشت و شاگردان ناظم‌الشریعه توانستند در نخستین گام میزبان جام‌جهانی، لیتوانی، را از پیش‌رو بردارند؛ دیداری که با دبل مهدی جاوید همراه بود. در دومین بازی ملی‌پوشان مقابل تاجیکستان به پیروزی پرگل رسیدند که در این بازی سهم مهدی جاوید ۳ گل و یک هت‌تریک شیرین و سهم حسین طیبی یک گل بود.

 

در بازی سوم، شاگردان ناظم‌الشریعه مقابل مصر به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند تا غافل‌گیر شوند؛ اما در بازی نیمه‌نهایی برابر ازبکستان که به‌عبارتی نخستین محک جدی ایرانی‌ها بود، به پیروزی رسیدند و مهدی جاوید آخرین گلش در این تورنمنت را به ثمر رساند. در دیدار فینال هم که با برتری ۵ بر ۱ ایران برابر تایلند همراه بود، جاوید و طیبی موفق به گل‌زنی نشدند. بااین‌همه مهدی جاوید با ۷ گل آقای گل شد و از بهترین‌های ایران در این تورنمنت بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.